obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
2e tv aansluiten op decoder
DJVerweij
Hoi,

Is het mogelijk een 2e TV aan te sluiten op de nieuwe HD-decoder ?

Los van bovenstaande vraag ben ik al zo'n 10 jaar tevreden klant bij Tele2, de nieuwe decoder vind ik een hele goede stap, inderdaad zijn er wat problemen waar al genoeg over gesproken en gezeurd is. Ik weet zeker dat Tele2 hier alles aan doet om dit na 16 maart a.s. opgelost te hebben.

Ik ken veel mensen die elders (o.a.) ziggo interactieve TV hebben en daar zijn ook allemaal problemen, sterker nog daar doen ze niets mee !! Tele2 ken ik niet anders dan dat ze doen wat ze nakomen !!

Danny
 
cornfed
Via HDMI en via SCART kan je twee tv's aansluiten.
Je kan wel alleen naar één dezelfde zender kijken.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
DJVerweij
Ik heb geen mogelijkheid tot HDMI aansluiting op mijn tv's.
Kan ik via scart 2 tv's aansluiten ? heb ik dan een soort splitter nodig oid ?

Danny
 
cornfed
Er bestaan inderdaad SCART splitters.
Let er wel op dat de lengte van alle kabels de beeldkwaliteit negatief beïnvloed.
Maar dat is een zaak van uitproberen.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
DJVerweij
TOP Thanx !!
Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2e tv aansluiten op decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie