obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker
Maverex
Hallo danielle,

Ik ben door TELE2 geblokkeerd. Mijndomein heeft er echt niets mee te maken. De SMTP van TELE2 (Versatel) blokkeert mij.

Laat de TD mij maar via mail benaderen, is toch niet zo moeilijk.
Maverex voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Maverex op 02 april 2010, 18:12
 
kobus1960
Helder plaatje idd.
Alleen de veronderstelling dat Tele2 je via de mail van dit probleem afhelpt.........
Telefonisch is de normale gang van zaken, enigszins jammer dat je de telefoon niet
opneemt als het nummer onbekend aangeeft, gaat lang duren vrees ik.
Het regent dan ook geen klanten als je zo te werk gaat??
Nogmaals, elk redelijk groot bedrijf houdt zn interne nummers intern, heel normaal.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Maverex
Men weet mij wel te vinden. Dat is een van de voordelen als je iets unieks aanbiedt.
 
kobus1960
Oke, dan ben je snel van je probleem verlost, Tele2 vindt je dan ook wel.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Maverex,

Mijn collega heeft geprobeerd je telefonisch te bereiken. Op 23 maart hebben jullie contact met elkaar gehad en toen heeft ze jou beloofd het voor je uit te zoeken. Het antwoord heb ik hier gegeven. Nu geef jij aan dat dit geen oplossing biedt. Graag zou ik je willen helpen het probleem op te lossen, maar ik denk dat het beter is hier telefonisch contact over te hebben om eventueel een troubleshoot uit te voeren.

Zou je mij wellicht aan kunnen geven wanneer je het beste te bereiken bent?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Maverex
Hallo Danielle,

Vandaag tot 12:30 en maandag na 11:00 s'morgens. Donderdag de gehele dag. (Zoals de planning er op dit moment uit ziet)

mvrgr,

Maverex
 
Maverex
Dit gaat goed..................was leuk geprobeerd Danielle maar dit gaat niet goedkomen.
 
kobus1960
Aantonen dat de klacht een maand geleden doorgegeven is.
Dan kan je er vanaf, zeker als zelfstandige heb je een stabiele provider nodig. Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Maverex
Dat is nou net het probleem, ik hoef er niet zo nodig van af. Ik ben best heel tevreden over tele2 als provider. Ben er ook al jaren bij aangesloten. Ik zit niet meer vast aan een contractperiode. Ik kan er alleen niet over uit dat men zulke rare streken uithaalt. Ik word eigenlijk gedwongen om over te stappen, om een kleinigheid waar ik enorm last van heb en erg simpel op te lossen is.
 
kobus1960
100 % Gelijk in, dat is nou net waar 't 'm aan schort bij Tele2.
Communicatie in het bedrijf en naar de klant toe, het zijn de kleine
ergernissen die volgens mii best op te lossen zijn, zeker bij producten die
al langer draaien, en al helemaal als het niet structureel is.
Bovendien, een keer van een klant aannemen dat de kennis bovengemiddeld is
zou ook al een boel schelen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie