obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker
Maverex
Dat was dus ook het systeem dat ik gebruikte maar 2 van mijn e-mail adressen worden er uit gefilterd door Tele2. Ik kan elk willekeurig e-mail adres gebruiken behalve dus 2 die voor mij erg belangrijk zijn. Als ik de punt weglaat of 1 letter wijzig doet de mail het wel. Tele2 blokkert gewoon moedwillig die 2 adressen. Ik heb 1 keer een waarschuwing gehad omdat ik te veel mail verstuurde. Ik heb toen aan een helpdesk medewerker gevraagd hoeveel mail ik dan wel mocht versturen en heb mij daar netjes aan gehouden. Toch werd mijn e-mail weer opnieuw geblokkeerd en men wil dit niet meer ongedaan maken. Het lijkt er een beetje op dat Tele2 mij niet meer als klant wil.
 
Maverex
Het is nu al weer 10 dagen en ik heb nog niets gehoord. Moet ik dan maar weer bellen met de 1e lijns ? Nu weet ik alleen niet meer of dat het kastje was of de muur. Maakt eigenlijk ook niet uit. Gaat wel weer lekker zo.
Gewijzigd door Maverex op 12 september 2010, 18:48
 
kobus1960
2 April 2010 gestart met dit topic, met alle respect.
Wat doe je bedrijfsmatig nog bij deze ISP?
Er moet een giga voordeel voor jou inzitten, ieder ander bedrijf
was allang weggeweest. Frown

Edit; Herstel, 3 maart 2010 Wink
Gewijzigd door kobus1960 op 12 september 2010, 23:12
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Maverex
Ach ja, ik denk een principekwestie. Het is nog steeds mijn eerste isp. Ik denk dat ik er al een jaar of 12 bij aangesloten ben. Dan zou je toch haast een beetje krediet opgebouwd moeten hebben.
 
Maverex
We zijn al weer bijna anderhalve maand verder maar die melding 533 bij het verzenden van de mail is er nog steeds. Administratively denied.....misschien moet ik het bij de administratie zoeken ? Ik ga het guiness book of records nog halen zo. Iets van "langst genegeerde klant" of zo. Nou ja,.....nog maar effe wachten dan.
 
cornfed
Als je zo doorgaat moeten we je een medaille verlenen wegens vasthoudendheid...Grin
 
Maverex
Jaaaaaaaaaaaaaaa....daar gaan we voor!
 
kobus1960
Respect voor dergelijk geduld, zeldzaam heden ten dage Cool
Gewijzigd door kobus1960 op 23 oktober 2010, 01:12
 
Maverex
Haha, dank je wel Kobus.
 
Maverex
Ah....het forum is er nog steeds. Mijn probleem ook.Smile

Zijn we dus nog niet veel verder. Mooi verslag trouwens Kobus van je overstap. Er zullen nog velen volgen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie