obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker
kobus1960
Je hebt natuurlijk allang een omweg gevonden voor je probleem, da's helder.
Wel slordig dat Tele2 een probleem zolang laat zitten, ook da's helder.
Die overstap is me tot nu toe heel goed bevallen, mocht het anders worden
wordt er uiteraard ook melding van gemaakt, ook op het Ziggo forum.
Gewijzigd door kobus1960 op 23 november 2010, 11:45
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Maverex
Hmmm, ok. Maar ik moet toch iets hier achterlaten. Van danielle hoor ik niets meer dus mijn gesprekstof raakt een beetje op. Mijn geduld nog lang niet trouwens. Smile Nou ja....ik wacht dan maar weer even af.
 
leeg
Over Danielle gesproken.
Die heeft t kapot druk.
Volgens mij ligt die nog in haar bed aan de klanten hun klachten te denken.
AnyWay.
Ik zou terug worden gebeld over t fiberspeed enz.
Dit zou gebeuren op een maandag.
En 2 weken later dan de afspraak beld ze terug.
Vreemd?Smile
 
kobus1960
@Emiel, ik meen hier en daar toch gelezen te hebben dat alles geregeld was?
No offence hoor, maar is dat nu zo, of ben je nog steeds bezig de zaken rond
te krijgen. Ook weer belangrijk voor beeldvorming t.b.v. nieuwe Tele2 klanten.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg
T is geregeld.
Echter heb ik daar zelf achteraan moeten zitten.
Bel afspraak is niet na gekomen.
 
kobus1960

Quote

(emiel op Tele2 forum pid='1330' dateline='1290618698'Wink
Klopt.
Zeker gelezen op t niet officiele tele2 forum ?
Ennuh.... t is niet altijd me oma hoor Grin
Want k heb ongeveer 20 mensen die tele2 afnemen door mij en via mij XD



Moet toch geen probleem zijn als subdealer Grin
Gewijzigd door kobus1960 op 24 november 2010, 18:54
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg
Nou dat zou je denken.
Als je b.v bij de belcompany een abbo voor tele2 afsluit.
En je hebt problemen en gaat bij hun terug.
Dan moeten hun ook gewoon bellen met de helpdesk die wij bellen.
Helaas zijn er geen subdealer nummers haha
 
Maverex
Ik had net weer 2 mails die in het postvak uit bleven staan. "Administratively denied" Dank je wel Tele2. Gaat helemaal goed zo. Krijg ik ook nog reklame in de bus waarbij Tele2 de KPN slecht maakt. Misschien zijn ze iets duurder.....maar ze besparen niet op de support.
 
Solver
Ik heb het even doorgelezen uit interesse. Die eerste opmerking is blijven hangen: De hosting provider biedt geen SMTP server. Dat is zeer vreemd. Indien je een mailserver dienst af neemt, zou ook een smtp meegeleverd dienen te worden. Ik zou zeggen een andere hosting provider nemen, of gewoon je eigen server hosten Wink

De consumenten helpdesk levert voor dit alles inderdaad geen support, en ook heel terecht denk ik. Maar heel af en toe kan je een medewerker aan de lijn krijgen die technisch beter onderlegd is, en wel antwoord kan geven op de vragen....
 
Maverex
Hey...De beste wensen allemaal voor 2011. Eens kijken of we dit jaar geholpen worden. Nieuw jaar...nieuwe kansen. Misschien dat ik dit jaar medewerking krijg van een medewerker die een beetje "technisch onderlegd" is. Dit geeft toch weer een hele andere kijk op het woord "medewerker".

Misschien dat iemand bij tele2 dit jaar tijd heeft om mijn mail weer werkende te krijgen ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie