obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker
Maverex
Vrijdag grote storing in Oldenzaal. Helpdesk gebeld en kreeg netjes te horen dat er een storing was. Geen probeleem. Daarna werd ik gevraagd of ik gebruik wilde maken van het veiligheidspakket. Ik geantwoordt: "Nee, dank u wel, ik sta op het punt bij Tele2 weg te gaan dus is dit aan mij niet besteedt." Toen kreeg het gesprek met de telefoniste een hele leuke wending. Ze vroeg waarom en heeft daadwerkelijk geprobeerd dit op te lossen. Ik werd zelfs binnen 30 minuten teruggebeld. Nu weet ik niet wie dat was maar LOF hiervoor. Zo hoort een helpdesk te werken. ....... Niet dat ze het probleem kon oplossen maar het werd geprobeerd. Nu wil men mij wijs maken dat een blokkade na 7 dagen vanzelf weer ongedaan wordt gemaakt. Ik ben al iets langer bezig volgens mij (iets meer dan een jaar). Nu wacht ik dus op een lijst waarop aangegeven wordt vanaf welk IP adres ik spam zou versturen. Ik verstuur geen spam. Mijn vermoeden is dat een klant van Tele2 (Met toegang tot smtp.versatel.nl) mij als afzender er onder heeft staan. Yo, Danielle, laat nou even iemand die lijst uitdraaien en de goede persoon aanspreken op zijn gedrag zodat ik weer normaal kan werken. Als ik wel spam zou versturen zou dat aantoonbaar zijn met die lijst en is het probleem ook opgelost. (Andere provider in dit geval) Gewoon DOEN zou ik zeggen.
 
Maverex
Mmmmmmmmm..........niets ?
 
Maverex
Zo, het is al weer een tijdje geleden maar ik dacht ik zal nog eens kijken of mijn mail nog steeds wordt geblokkeerd. En ja hoor, ik mag nog steeds geen mail versturen met een bepaald afzenderadres.

Het is nu goede vrijdag dus misschien dat er vandaag iemand bij Tele2 de vinger eens uit de neus haalt en eens die 2 vinkjes uitvinkt op de mailserver. Hoe zwaar kan dat zijn.

Ik wens jullie in ieder geval allemaal fijne paasdagen.
 
kobus1960
Ook fijne paasdagen in deze never ending story. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Maverex
Zo, de never ending story is toch beƫindigd. De oplossing heet xs4all. Ik ga daar mijn geluk maar eens beproeven. Nu maar een zakelijk account afgesloten. Het was mij een woest genoegen. Kobus, misschien tot op het xs4all forum. Het ga je goed!Smile
 
kobus1960
Veel succes met de nieuwe ISP, ik ben ook al een half jaar weg, naar Ziggo. Grin

Bij deze dit topic gesloten!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie