obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
HD Amnet 532 decoder blijft 24 uur p/d draaien
Tele2 Webcare
Beste Plompie,

Graag wil ik de case behandelen zodat ik kan zien waar dit aan ligt. Als aan de hand hiervan blijkt dat dit iets structureels is dan kom ik hier zo snel mogelijk op terug.

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Woefie
Beste Danielle van Tele2


Zoals Plompie al zei er is niets mis met mijn HDD, alles functioneert goed.
Het enige wat ik wil weten is, of het de bedoeling is dat de HDD 24 uur/dag blijft draaien.
Er is mij verteld dat dit niet de bedoeling is.
Inmiddels heb ik een nieuwe decoder ontvangen en aangesloten die precies dezelfde klachten heeft als de oude.
Ik lees net dat er meer mensen zijn met deze klacht/vraag. Dan denk ik dat er iets niet goed zit in de software.
Blijft één vraag over: Kan/gaat tele2 daar iets aan doen?

Net nog even gemeten, met of zonder record ± 9 Watt. Standbye ± 7 Watt
0.007 kWatt x 22u x 365 x 0,24ct = 13,5 €uro te veel aan stroomkosten op jaarbasis.
Op zich is de decoder zuinig in verbruik en zijn de standbye-kosten te overzien maar niet gewenst.

De update van tele2 is goed gegaan, geen vervelende storingen meer ;-))
Gewijzigd door Woefie op 18 maart 2010, 23:19
 
Woefie
Hoi *,

Dank je wel voor je gegevens. Ik ga dit doorgeven aan de productmanager. Morgen gaat hij hier naar kijken en dan wordt er bij je op terug gekomen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2


Dat was op 18-03-2010. Een maand later nog een PB-tje aan gewaagd. Helaas erug stil bij Tele2.Sad
Ik zie wel mooie posters hangen met iets van; service is geen afdeling maar een mentaliteit.

Kom op Tele2, als er nog een update komt dit jaar graag deze bug meenemen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD Amnet 532 decoder blijft 24 uur p/d draaien', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 4 05 jul 2012
aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 09 jun 2012
Advertentie