obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Update Tele2 IPTV
Richen
Kan iemand vertellen wat de update skinversie moet zijn.

Er zijn mensen die vandaag een "update" gehad hebben (althans ik dan) en mensen die deze skinversie al hadden?
Ik zie hier en daar verbeteringen maar nog steeds geen voldoening/aanpassingen op andere vlakken.

En is er een uitgebreide beschrijving wat de update precies inhoud? ipv de 3 punten die op website staan?
Gewijzigd door Richen op 15 maart 2010, 22:42
 
jayjedi
Ik heb nog niets...als het goed is beginnen ze namelijk vandaag pas met de update! Vandaag tm de 18de geloof ik. Dus vandaag is het zover voor sommigen. We horen denk ik graag jullie bevindingen hier...
 
eddiexxl
Ik vraag me af hoe weet je nou dat je de update gehad hebt????
 
kobus1960
idd Danielle geef eens wat info, zodat de mensen kunnen zien dat die update erop staat.
Aan HD kan men het nóg niet zien.
Geef de klanten van Tele2 even wat meer info.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jayjedi
Is er niemand hier die DE update al heeft??
 
Tele2 Webcare
Beste Kobus en andere forumleden,

Eerder heb ik aangegeven dat de software-update plaatsvindt vanaf 16 maart en dit twee dagen kan duren voordat dit is doorgevoerd. Dit houdt geen verband, zoals ik eerder op het forum heb geplaatst met de HD kanalen. NL1, NL2 en NL3 worden vanaf 22 maart uitgezonden in HD.

Je kunt als volgt bekijken of je software is geupdate: Als je in het menu naar Instellingen gaat > Algemeen > Systeeminformatie gaat staat onder in beeld de Skin versie.

Als je de update heeft gehad moet dit op S0.21 staan (dit staat tussen andere versie nummers).

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
zvonkojr
dan heb ik m.
 
jayjedi
En zvonkojr vertel...
Verbetering!?
 
zvonkojr
eerlijk gezegd zie ik geen verschil, en weet ik niet wat dan beter moet zijn... misschien hebben jullie een idee wat ik moet doen om het te checken...

grtz,
 
jayjedi
Nou bijvoorbeeld als je teletekst hebt. Kan je dan naar de volgende pagina "zappen". Hapert hij nog?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update Tele2 IPTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie