obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Oude homepage verwijderen
Angiei85
Hallo allemaal,

Gebruik al sinds jaar en dag een e-mail adres van Zonnet, werkt allemaal super.

Echter, ik heb jaren geleden ooit eens een website online gezet op mijn space van Zonnet.

Eerlijk gezegd wist ik niet eens meer dat dat bestond, maar als er nu gegoogled wordt op één van de namen die op die website staan komen die dus tevoorschijn, niet echt professioneel m.i.

Nu wou ik dus gisterenavond die bestanden die daar geupload zijn verwijderen, maar ik kan niet meer inloggen op de server.

Na wat speurwerk op het internet ben ik er dus achter gekomen je er alleen in kunt komen als je zelf nog online bent met Tele2. Daar ik helaas geen gebruik meer maak van het internet van Tele2 (door de snelheid die ik op mijn adres aangeboden krijg van andere partijen) zit ik dus best wel met een vervelend probleem!

Bij de klantenservice wilden ze dat niet geloven en gaven ze me ook nog eens een link die hier elders op het forum ook al vermeld staat, het gaat om http://special.tele2.nl/homepage/index2.html <<< maar die werkt dus niet!

Is hier iets wat ik nog aan kan doen?


Vriendelijk bedankt!
 
Angiei85
Excuses, het is al gelukt!

Heb altijd POP3 gebruikt, maar via Tele2 webmail kun je bij Bestandsbeheer wel dingen verwijderen! Grin
 
kobus1960
Dat je er alleen op in zou kunnen loggen als je online bent met Tele2 betwijfel ik.
Ik kan er via m'n werk op, bij kennissen, allemaal geen probleem.
Denk eerder dat die homepage verplaatst is van server, vermoedelijk naar een
Tele2 server.
Probeer het eens op deze, ftp.home.versatel.nl met een FTP programma.
i.p.v. versatel kan er ook nog tele2 of zonnet staan.
Gewoon inloggen met de betreffende gebruikersnaam en wachtwoord.
Zo werkt het bij mij al jaren, net nog even geprobeerd, (ook een homepage waar
niets mee gebeurd Wink)

Edit. Te laat met antwoord, maar misschien voor anderen nog van toepassing
Gewijzigd door kobus1960 op 23 maart 2010, 15:48
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Pokerface
Mijn oude site http://members.tele2.nl/RavenPool/ krijg ik met geen mogelijkheid weg.

In mijn bestandsbeheer van mijn beide e-mailadressen staat helemaal niets, tevens als ik op de verschillende hierboven genoemde webservers inlog, zie ik deze site niet staan.

Kan iemand mij helpen? Ik heb het gevoel dat ik mijn nieuwe site niet kan uploaden, omdat ik dus nog een site op mijn account heb staan, of klopt dat niet???
 
kobus1960
Indien het vorige uploadadres bij versatel zat, even hier ftp.home.versatel.nl inloggen.
Ook indien je nu een Tele2 account hebt kan dit zomaar werken.
Anders even ipv versatel tele2 intikken.
Laat even weten of dit wel lukt?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Pokerface
ftp.home.versatel.nl, tele2, zonnet allemaal ingevuld, het enige wat ik krijg is bij de zonnet variant een lege map, namelijk:
01/01/1980 12:00 0 total 2

IK heb echter in 2008 een website geupload: http://members.tele2.nl/RavenPool/ en die zie ik dus nergens.

Bij de helpdesk is hulp ook onmogelijk, die verwezen me eerst naar mijnwebsitebouwen, of zoiets, maar daar staat niets over verwijderen van oude websites. Vervolgens verwezen ze me naar deze site om maar van me af te zijn denk ik.

Nog andere ideeen, hij moet toch ergens staan bij Tele2?
Ik heb het gevoel dat ik mijn nieuwe site niet kan uploaden, omdat ik dus nog een site op mijn account heb staan, of klopt dat niet???
 
kobus1960
Ja, dat zit er dik in.
En toch moet de ftd waar die page staat te bereiken zijn, met één of andere combinatie gebruiker/wachtwoord.
Gewijzigd door kobus1960 op 14 mei 2010, 18:15
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Ik heb hier even een voorbeeld van mezelf v.w.b. het bereiken van mijn website, hier ben ik
ooit eens mee gestart maar verder niets meer aan gedaan.
Data's worden bij gebruik van het ontwerpprogje automatisch aangepast
Adres;
http://members.tele2.nl/kobus1960/
Voor mij hier te bereiken via FTP;
ftp.home.versatel.nl ,dit via CUTFTP32, via MS Publisher en windows7 verkenner werkt het weer niet.
Ik kan je niet uitleggen waarom daar, het is eenmaal zo, geeft wel aan dat er ergens in de
overgang van Versatel naar Tele2, in het verleden, iets logisch is misgegaan.
De helpdesk zelf begon te hakkelen tijdens een telefoontje hierover.
Gewijzigd door kobus1960 op 01 juni 2010, 23:17
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oude homepage verwijderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
hele oude modem vervangen door een oude modem? Algemeen : 5 26 mei 2015
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Wordt de Comtrend CT-6373 nog uitgeleverd met oude firmware? Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 3 12 aug 2013
geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage) Algemeen : 12 28 mrt 2013
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 4 05 jul 2012
Advertentie