obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Decoder neemt niet op
mbvanw
Ik heb de decoder nu 3 weken in huis en het is behelpen!
TV-doorgave doet het goed, maar er zijn een paar dingen die me mateloos irriteren.

HD recorder neemt niet op als ik hem instel op tijd/programma, doet het wel als ik direct opneem. Maar niet op bv. comedy central.
Uitzending instellen dat hij automatisch op de uitzending springt als deze begint werkt niet.

Ik weet zeker dat het aan de decoder ligt en heb inmiddels na een aantal telefoontjes en nieuwe gehad. Helaas doet deze het ook niet.

Kan iemand mij verder helpen?
 
mbvanw
Ik heb net ook even met tele2 gebeld:

antwoord: er is een algemene storing (al een week of 2) bij het opnemen via EPG, er wordt gezocht naar een oplossing!

Ik wacht maar even af dan.
 
cornfed
Dit al geprobeerd?

1. Haal de decoder van het stroom en wacht 5 minuten.
2. Sluit de decoder weer aan.
3. Verwijder alle recordings en afstemmingen.
4. Via menu --> tv gids opnames en afstemmingen inplannen.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
mbvanw
Ja, ik had ergens op het forum die tip gelezen, maar dat helpt helaas niet.

Ik denk dat het signaal wat tele2 moet doorgeven wanneer een programma begint niet werkt.
Maar als je het handmatig opneemt stop de opname wel als het programma is afgelopen, dus is er dan wel een signaal.
 
cornfed
Opnames programmeren gebeurt via de programma gids.
De decoder hoeft geen signaal te krijgen wanneer hij moet opnemen ala PDC signaal voor de VHS recorder vroeger.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
mbvanw
Dan werkt de EPG dus niet.
Zoals Tele2 ook al aangaf
 
cornfed
Dat kan je concluderen, ja.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Decoder neemt niet op', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie