obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice tele2
Danny Venema
Beste mensen,

wie er denkt een abbonement te nemen bij tele2 denk hier dan nog even goed over na.

Ik zou 2 maart april aangesloten worden voor internet televisie en bellen van tele2 maar helaas het werkt niet.
als je de klantenservice belt weten 2 van de 5 mensne met wie je een gesprek hebt hoe zij een klant moeten behandelen.
het enige antwoord wat zij hebben dan moet u maar afwachten.
Awachten je kent niet eens tv kijken men wil je niet doorverbinden naar een hoofd operator ze willen het probleem niet oplossen.
het enige wat zij blijven melden u moet maar wachten als je hen dan beleefd vraagt hoe lang moet ik wachten dan melden zij leuk dat weet ik niet meneer.
als je dan meldt ik ben zo ontevreden met het geen wat er gebeurd dan wil ik nu van dit paket af.
dan melden zij meneer dat kan ook niet u zit nu een jaar vast.

Mensen wordt geen klant van deze firma vooral om het feit dat zij het totaal niet van belang vinden of een klant tevreden is.

Groetjes,

Danny
Gewijzigd door Danny Venema op 03 april 2010, 17:25
 
cornfed
Ik heb je andere topic verwijderd.
Dubbelposten is niet nodig.

We gaan in dit topic verder...
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ferrarisat
als ik je verhaal zo lees ben je een heet hoofd en wil je direkt geholpen worden?
jij weet ook dat de helpdesk door scholieren word bezet deze hebben geen kennis
ik ben al jaren bij die club eest zonnet toen versatel en nu tele2
als jezelf rustig blijft krijg je altijd een antwoord wat je graag wil horen (dus zal wel aan jezelf liggen)
 
peegee01
Beste Danny,

Ik heb afgelopen jaar met mijn aanmelding hetzelfde gehad,maar ik kan je nu al zeggen dat de mensen van de klantenservice je hiermee niet kunnen helpen.
Bij mij bleef het rode lampje van het modem branden terwijl DSL groen was en status groen knipperde.
Het probleem lag in de telefooncentrale van KPN er zat een kabeltje verkeerd aangesloten en dat komt vaak voor als je eerst Online klant was, om hun signaal te ontvangen worden de kabeltjes anders ingeklikt.
Dit probleem kan alleen door een KPN monteur worden verholpen, deze word weer aangestuurd door Tele2.
Bij mij duurde het 5 werkdagen voordat alles op orde was,maar als je TV van Ziggo hebt, kun je nog een maand tv kijken alvorens je een brief krijgt voor afsluiting.
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen met dit antwoord, wat niet betekent dat jij hetzelfde probleem zou kunnen hebben, maar weer net iets anders

Groetjes

Peter
 
Danny Venema
Beste Peter,

Ik snap best dat men van de klantenservice geen technische problemen in de wijk centrale kunnen oplossen.
echter het probleem ligt niet daar.

Ik heb namenlijk gewoon signaal ook komt het signaal binnen op de decoder.
als je decoder aansluit dan zoekt hij signaal vervolgens krijg je dan een aanmeld scherm waarbij je je gebruikersnaam en wachtwoord in moet voeren.
Nu komt het probleen mijn gebruikersnaam en wachtwoord worden niet herkend.

Kortom waarchijnelijk zijn deze in het systeem van tele2 nog niet aangezet of verwerkt.

Ik mag dan toch gewoon verwachten dat men dit kan verhelpen.

dan meld je niet aan aann klant u moet maar wachten en wij weten niet op welke dag of datum dit opgelost is.

ik vind dat echt jammer want dan heb ik toch zo iets van ik ben er klaar mee.


Bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Danny
 
Danny Venema
Udate.

Het is vandaag 06 april,

Ik heb vanaf vrijdag tot en met vandaag zonder tv gezeten.

ik moest maar geduld hebben.
Ik heb zojuist weer 3 telefoontjes gepleegd met de klantenservice
En ik kan jullie vertellen ook vandaag zal mijn tv niet gaan werken.

Ik hoop nog nooit zo een schandalige klantvriendelijkheid meegemaakt.

Het enige wat je keer op keer te horen krijgt wij hebben uw meding uitgezet u MOET wachten.


Een ding weet ik wel dit produkt gaat zo snel als het kan de deur uit.

Neem nooit geen tele2

Danny
 
Danny Venema
Beste Gilex,

Ik heb Danielle net een email gestuurd ja

en weer 3 telefoontjes gepleegd naar tele2.

Ik heb zojuist contact gehad met mijn rechtsbijstand wat de mogelijkheden zijn om dit op te zeggen.

Ik wil gewoon een produkt hebben wat werkt en dat als het niet werkt dat menje normaal te woord staat er er alles aan doet het systeem wel te laten werken.

Ik ben er klaar mee het vertrouwen in tele 2 is weg.

Groetjes,

Danny
 
Tele2 Webcare
Beste Danny,

Je e-mail heb ik zojuist ontvangen en ik heb je klacht op het gebruikersforum gelezen. Dit zal ik nu in behandeling nemen. Ik kom hier zo snel mogelijk met een antwoord bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
karel
hallo forum ik had ook tv van tele2 dit was zo slecht het bleef stil staan of in slowmotion geluid ging steeds weg internet verbinding was traag 6mb van de 20 ook na de update heb dit ook door gegeven aan de klantenservice ook aan Daniëlle van tele2 maar hoorde niks kwam me keel uit die tv van tele 2 en heb opgezegd nu moet ik van tele2 € 99 boete betalen voor hun slechte kwaliteit tv wegens contract breuk heb nu weer internet en bellen maar die komt ook niet hoger dan 12mb dus wees gewaarschuwd als je tv neemt tele2 moet eerst de kinder ziektes oplossen en dan pas tv aan bieden

gr karel
 
Danny Venema
Bedankt Danielle,

Update 06-04-2010 omstreeks 21.00 uur

Ik ben zo juist waarschijnelijk door de tussenkomst van Danielle keurig rond 21 uur gebeld door een zeer behulpzame meneer van de technische dienst van tele2.

De telefonische klantenservice van Tele2, kan nog een hoop leren van deze vriendelijke meneer.

De beste meneer gaf aan dat er iets was mis gegaan met de datum, welke ik heb doorgekregen wat de oplevering betreft en gaf dan ook aan het te betreuren dat deze comminucatie vanuit tele2 verkeerd is gecominuceerd.

De monteur gaf aan dat de inbewerksteling van mijn televisie zo juist in werking is gezet en dat deze in de loop van morgen overdag zou moeten werken.

We gaan dit afwachten maar na dit telefoontje heb ik daar eigenlijk best wel vertrouwen in.

Groetjes,

Danny
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie