obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Pokerstars verbindingsprobleem
cornfed
Vraagt dat poker dinges zoveel bandbreedte?
Dus per tafel komt steeds meer up- en download bij?


Aanvullende opmerking:
*** Probeer via de "Bewerken" knop je post aan te vullen in plaats van steeds een nieuwe te maken nadat je de laatste bent die gepost heeft. ***
Gewijzigd door cornfed op 13 april 2010, 20:00
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Rhortensius
ja het vergt veel bandbreedte, alleen dit moet met een 100mbit verbinding toch geen probleem zijn?
 
cornfed
Doe een snelheidstest.
Hier lees je meer: http://tele2.gebruikers.eu/faq.php?ca...cat_id=1#1

Beetje Gegoogled en de tafels hebben weinig bandbreedte nodig.
Dus dat kan het niet zijn.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Rhortensius
Uitvoeren Test Status Resultaat
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 899.9 KByte/sec
(=7199 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 89.9 KByte/sec
(=719 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar Gegevens opgeslagen ? 533.0 Conn/min

nog een interessant feitje: als ik fifa of call of duty online speel op de xbox 360 heb ik ook regelmatig last van storingen. Steeds maar een paar seconden, net als op pokerstars.
Gewijzigd door Rhortensius op 14 april 2010, 22:05
 
cornfed
Nee, snelheid zat om te pokeren. Dat is het probleem niet.

Probeer eens te pokeren als je Windows in beveiligde modus met netwerkmogelijkheid zit.
Je bereikt dat door de [F8] knop vast te houden tijdens de boot en dan de bewuste optie uit te kiezen.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Rhortensius
geprobeerd, zelfde probleem
 
cornfed
Er is nog een ding wat je kan doen zelf.

Heb je de meest actuele driver voor je netwerkkaart?
Eventueel die nog updaten.

Dan wordt het gissen waar exact het probleem ligt.
De waarschijnlijkheid dat de router of je verbinding zelf het probleem is, vind ik zeer hoog.
Maar als dat het geval is, kan je er zelf niets meer aan doen.
Alleen Tele2 kan dat onderzoeken.
Gewijzigd door cornfed op 15 april 2010, 00:22
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Rhortensius
ik denk dus ook dat het aan de verbinding of router ligt. Zoals eerder gezegd heb ik het probleem ook als ik aan het gamen ben ook.

Zowieso moet ik zaterdag terug bellen naar de helpdesk. Maar ik had zo gehoopt dat ik het zelf op kon lossen.
 
cornfed
Als de router of je verbinding het probleem is, kan je heel zelden iets zelf oplossen.
Bij Tele2 ben je nu eenmaal aangewezen op hun hardware en beleid.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Rhortensius
Net weer met de helpdesk gebeld. Vriendelijke man aan de telefoon die alle opties met mee heeft doorlopen waar het aan zou kunnen liggen. Channel op de router veranderd, geen verandering. Conclusie is dat het probleem waarschijnlijk bij KPN ligt. Er is sprake van een klein beetje pakketverlies, alleen dat is te verwaarlozen. Verder werkt de verbinding prima en zien ze geen rare dingen de afgelopen week.

Het probleem is dus niet opgelost en ik zit met mijn handen in het haar wat nu te doen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pokerstars verbindingsprobleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
verbindingsprobleem draadloos netwerk google maps Algemeen : 7 21 jan 2009
Advertentie