obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Retourneren van Tele2 Harddisk recorder
mekane
Dit is een brief na een incasso in samenwerking met tele2 nederland tegelijkertijd
mjin verhaal en mijn probleem zijn hier in uitgelegd ik hoop dat iemand hier gehoor aan
geeft en het zou wille oplossen!





Geachte Meneer/Mevrouw,

Op 14-04-2010 heb ik een brief ontvangen van U omtrent een aantal dingen
waar onder een bedrag van €798,34,- ik leg het als volgt uit

In december heb ik een mobielle abbo aangevraagd bij tele2 en er is toen vervolgens een fout gemaakt,
omtrent het extra afsluiten van een internet abbonement dit is een fout geweest en is toen netjes hersteld,

Nu wou ik ook gelijk een harddisk recorder aanvragen dus normale procedure ik bel tele2 op
en ik vraag een harddisk recorder aan vervolgens krijg ik te horen dat ik '' Niet eerder een
harddisk recorder kan aanvragen VOORDAT ik openstaande bedragen heb voldaan
van de tele2 mobiele abbonement die nog openstaan

Vervolgens krijg ik een brief van jullie met erin dat ik van tele2 het volgende heb ontvangen :

Multi media modem twv ; €149
Digitale iTv recorder twv : €199
Harddisk recorder(DVR twv €349
'Restant kosten geleverde laptop???? ( welke laptop??)

Deze onderdelen heb ik absoluut niet in bezit, ik heb op dit moment
alleen de Modem en een digi recorder van tele2 in bezit, en nooit een
harddisk recorder ontvangen!

Nu sprak ik mijn broer een week geleden en die vertelde mij het verhaal
dat hij bij Tele2 nederland een Harddisk tv recorder heb aangevraagd na
niet verwachte service heeft mijn broer deze abbonement op zijn naam(r.noom)
opgezegd en zou hij dus de Harddisk tv recorders moetten retourneren en hij
vertelde mij dat hij dit niet heb gedaan en blijft volhouden tegeover tele2 dat hij
het wel heb opgestuurd,

Ik heb dus nu sterk het vermoeden dat Tele2 voor de 2e keer een fout begaat
omtrent dit omdat ik er zeker van ben dat ik deze Harddisk tv recorder nooit
heb ontvangen, omdat zij mij dus ook letterlijke te woord hebbe gezegd dat
ik het niet eerder zou kunnen aanvragen voordat ik de openstaande bedragen
van de mobiele abbonement kosten heb voldaan,

Ze hebben mij toen niks opgestuurd en ik heb toen niks ontvangen ik
heb nog steeds de digitale tv kast in gebruik-leen van Tele2
Ik wou U ook tekennen geven dat ik uiteraad Tele2 hier ook over een
brief heb gestuurd en op de forum van hun heb gereageerd!

Ik hoop dat U dit zou willen uitzoekken en hoop dat het ook op deze manier
word opgelost,

Met vriendelijke groet,
Mark noom

Edit MOD, persoonlijke gegevens verwijderd.
XXXXXXXX

Gewijzigd door kobus1960 op 16 april 2010, 13:04
 
kobus1960
Mark, je persoonlijke gegevens zijn uit je post gehaald omwille van je privacy.
Verder kan het forum op zich niets voor je betekenen op zakelijk gebied.
Wel kan het zo zijn dat Danielle (Tele2 Webcare) hierop reageert.
Zij verzoeken je een PB te sturen met al je gegevens, wacht even op dit verzoek,
dan wordt de zaak ook daadwerkelijk behandeld.
Succes in deze!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Raar verhaal.

Woont je broer op dezelfde plek als jij? Er zijn wel meerdere mensen klant met dezelfde achternaam.
En als je broer de hard disk recorder heeft opgestuurd dan heeft hij toch het verzendbewijs?

En dan zit je er helemaal naast met deze zin:
"Ik wou U ook te kennen geven dat ik uiteraard Tele2 hier ook over een
brief heb gestuurd en op de forum van hun heb gereageerd!"


Dit forum is niet van Tele2!

En wat is het verschil tussen een digitale itv recorder en een harddisk recorder?
Gewijzigd door cornfed op 16 april 2010, 14:36
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
mekane
Mijn broer woont op een geheel ander adres als waar ik persoonlijk woon er zijn welleens vaker problemen met onze achternamen geweest en fouten maken is mensenlijk lijkt me ?..

wat het verschil is vanwat je vroeg ik gebruik niet de juiste termen ervoor zoals je het moet noemen
uit me gedachte weet ik te zeggen je heb een HARDdiskrecorder eentje die alles op kan nemen weetjewel?
en er bestaat eentje die ik dus heb waar je dat niet mee kan maar wel films kan bestellen en dergelijk
zo beter uitgelegd? en nergens zie / lees ik dat dit forum niet van hun is dus hoe had ik dat kunne weten

en hoezo vind u het een raar verhaal?
Als ik gewoon duidelijk neer zet dat ze mij vragen om een harddiskrecorder terug te sturen zoals in de
brief/bericht gemeld terwijl ik dit nooit heb gekregen! of heb ontvangen omdat ze mij telefonisch hebbe
toegezegd dat er nog een aantal rekeningen opestond omtrent de mobiele abbonnement als die zou betaalt
worden dan pas kon deze nieuwe aanvraag van de harddisk recorder voldoen worden ? Is dit raar nee klinkt
me al om al logisch maar wat ik raar vind is dat zij beweren dat ik zo'n recorder heb ontvangen terwijl ik dit
niet heb ontvangen maar me broer wel op zijn eige huis adres en die heeft het geannuleerd/opgezegd de abbonement
van tv en weet ikveel wat ie had moest ie het terug sturen terwijl ik daar nu een brief overkrijg?

Ik ben niet goeie vriendjes met me broer dus of hij die bewijs heb of wat dan ook zou me God niet weten,
maar weet wel dat hij me moeder heeft vertelt dat hij problemen heb met tele2 en dat hun een harddisk recorder
van hem terug willen hij liegt er over dat ie dit heeft verstuurd ! en tele2 blijft volhoude dat hij het moet opsturen
en vervolgens krijg ik dus zo'n brief!!
 
kobus1960
Dat het forum niet van Tele2 is, zie je constant in de kop van het forum.
Voor gebruikers! Door gebruikers! Even ten overvloede.

Ik denk dat je met dit verhaal beter rechtshulp kan zoeken, hier kunnen we je niet mee helpen.
Buiten dat we ook niet uit het verhaal komen zo.

Nogmaals succes!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
mekane
erg vreemd omtrent de problemen toen met de telefoon abbonment ben ik wel van iemand hierow op deze site geholpen en dat is toen keurig netjes rechtgezet !
 
cornfed
Kort samengevat.

Als je iets opstuurt, krijg je altijd een verzendbewijs.
Als je broer geen bewijs heeft en Tele2 heeft niets binnengekregen, dan gaat het je broer veel geld kosten.

Je schrijft steeds itv recorder, maar je bedoelt decoder.
Toch een ander apparaat.

Ik zou toch eerst een bellen met Tele2.
Normaal gesproken verwisselt men geen twee personen op twee verschillende adressen.
Als dat wel is gebeurd moet dat ook na te trekken zijn en dan lossen de problemen voor je op.

Het kan ook zomaar zijn dat je broer JOUW gegevens gebruikt.
Dan ben je het slachtoffer van fraude.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
mekane
Hehe u heeft nu eindelijk door wat ik probeert te zeggen in de eerste alinea van uw antwoord zeg je

Als je iets opstuurt, krijg je altijd een verzendbewijs.
Als je broer geen bewijs heeft en Tele2 heeft niets binnengekregen, dan gaat het je broer veel geld kosten.

Deze zin wat je zegt !! Ik ben bang dat hun juist daarmee de fout zijn ingegaan ik heb niks nooit hoeve terug te sturen hij dus wel hij WEET uiteraad dat het hem veel geld gaat kosten en heb dus de vermoede zoals je zeg dat hij mij gegevens uit eindelijk ervoor heb gebruikt dus de boel zit om te draaien !!

Ik ben niet in staat op geen enkele mogelijke manier om te bellen naar tele2 0900x nummer want dat nummer is eenmaal duur heb daar een blokade opgezet mede voor me broertje!

ik hoop dat ik het op deze manier kan oplossen ik heb iemand van hierow die mij toen ook geholpen een prive bericht gestuurd ik hoop dat ze daar op reageert
 
cornfed
0900-2411602 nummer is lokaal tarief.
Dat kost niet zoveel. Tenzij je mobiel belt.
Gewijzigd door cornfed op 16 april 2010, 16:38
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
mekane
als je gewoon helemaal niet kan bellen geen btg geen abbo geen huistelefoon of dergelijke waar ik kan bellen dan gaat het wel moeilijk toch?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Retourneren van Tele2 Harddisk recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie