obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
20.00uur iedere avond beeld zwart
Vuurvreter
Beste gebruikers,

Iedere avond om 20.00 uur gaat het beeld van de decoder op zwart. Het lijkt alsof de decoder zich herstart op een snelle manier. Dit duurt zo'n 15 seconden.

Heeft iemand er ook last van? Of heb ik dit nu opeens na de laatste update!!!

Ik hoor van jullie.

Groetjes,
Vuurvreter
 
Tele2 Webcare
Beste Vuurvreter,

Ik ben Danielle van Tele2 en help klanten online met vragen en klachten. Graag wil ik je klacht over het wegvallen van het beeld om 20.00 uur s'avonds in behandeling nemen. Zou jij mij alsjeblieft een PB kunnen sturen met je postcode en huisnummer? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Vuurvreter,

Om het probleem op te lossen is contact nodig met een troubleshooter. Deze heeft je helaas nog niet kunnen bereiken op het bij ons bekende nummer. Heb je wellicht een ander of mobiel telefoonnummer waar je op te bereiken bent? Dit kun je naar mij toesturen per PB.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '20.00uur iedere avond beeld zwart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Paars beeld Algemeen : 3 27 mrt 2014
Denon 1912 AV receiver geeft geen beeld/geluid Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 14 jan 2013
beeld kleurt rood TV diensten : 19 07 jun 2012
Geen TV beeld TV diensten : 2 08 mei 2012
geen beeld maar wel geluid Storing : 1 29 mei 2011
Advertentie