obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Grote storing Deventer en omstreken 22-04-2010 / 16:45
aawever
nog steeds geen verbinding (22.41 uur). slechte reclame voor Tele 2
er komt ook geen reactie van Tele2 wat nu precies het probleem is.
storingen moeten binnen 4 uur zijn te verhelpen, 24 uur is wel erg lang
zal mij benieuwen met wat voor compensatie tele2 komt.
 
mir_weit

Quote

mpholland schreef:
wat me nog het meeste verbaasd is dat uitzending gemist het wel doet, voor het eerst kan ik hier nu naar kijken zonder haperingen.


Uitzending gemist doet het bij mij ook prima. Tot nu toe nog steeds geen televisie in Almelo om 22.53u...Gelukkig doet internet het wel gewoon...tenminste nog íets...
 
Adelante
Geen tv, maar uitzending gemist doet het wel hier.
 
henk05
Almelo - hier ook nog steeds geen televisie.

Gewoon lachwekkend dit. Volgens mij is dit de eerste televisieaanbieder in de historie die ruim 2 dagen plat ligt.

Bijna vooroorlogs.
 
mir_weit
In Almelo ook weer televisie...maar dat was gisterochtend ook...dus ben benieuwd of ik vanavond nog steeds beeld heb Grin
 
Dukestah
Apeldoorn weer tv eindelijk, maar nog lang niet goed. hapert als een gek.
Wordt er nu ook wel een beetje gek van.
Niets meer dan ellende sinds dag 1.
 
henk05
Te vroeg gejuicht. Heel oost-nederland zet de TV aan en daar gaat de capaciteit.... Wederom gehaper zojuist en nu weer zwart beeld.
 
aawever
wel beeld en geluid vanmorgen
signaal is echter zeer instabiel
ik denk dat we vanavond weer zonder beeld zitten
Tele 2 moet snel met een oplossing komen anders stap ik over op een andere aanbiederAngry
 
frankie1234
Ik begin er echt gek van te worden,dan heb je even beeld en opeens is alles verdwenen. Is nu al zeker 2 dagen aan de gang !!!! Heb er spijt van dat ik hier ooit aan ben begonnen.
 
wgn
ja hallo

hier 3 dagen geen tv lijkt wel of we nog in de jaren 60 leven niet normaal meer en tja an zit je vast an een contract van 2 jaar wel
betalen maar geen tv uitstekend bezig tele 2 born to be cheap maar niet voor mij

hoe gaan we dit nu oplossen??????????????

groet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Grote storing Deventer en omstreken 22-04-2010 / 16:45', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Storing Internet en telefonie Leiden Storing : 1 21 nov 2012
Advertentie