obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Grote storing Deventer en omstreken 22-04-2010 / 16:45
mir_weit

Quote

Gilex schreef:
Gaat lekker met het netwerk van Tele2 in het oosten,
Hier in het noorden is het iig de laatste dagen mooi stabiel Grin


De laateste dagen mooi stabiel??? Het nerwerk van Tele2 hoort ten alle tijde stabiel te zijn! Ik dacht dat Ziggo slecht was, maar Tele2 is 10x slechter! Maandag maar eens even met de klantenservice babbelen en mijn contact laten ontbinden. Stelletje prutsers...

Nog STEEDS geen tv in Almelo...dit wordt de 3e dag zonder televisie. Hiep hoi! Angry
 
wgn
ja daar gaan we weer dag 4 zonder tv klasse tele 2 ben blij dat ik naar jullie ben overgestapt geweldige service altijd tv internet zonder storring.......................

NIET DUS >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

pleur op tele 2
 
kobus1960
Even voor de goede orde, WIJ zijn niet van Tele2, dit is een forum gemaakt door gebruikers voor gebruikers.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
henk05
Inderdaad dag 4 zonder televisie. En voor mijn gevoel doet Tele2 er helemaal niets aan en hebben ze niet door wat er aan de hand is.

Onvoorstelbaar hoe slecht de communicatie, klantenservice e.d. hier op reageren. Je zou ze haast door de telefoon heen trekken.
 
henk05
Gisteravond lag internet (dus alles) er hier overigens ook 2 uur uit...

Het oosten gaat terug in de tijd Shock
 
Qrius
Sinds dat de storing is begonnen hebben wij in Zutphen niet meer normaal tv kunnen kijken.
Vind het echt erg slecht dat het zo lang moet duren voordat je een storing oplost waar heeel veel mensen last van hebben, wat een stelletje prutsers zeg daar bij tele2.

Natuurlijk verwacht ik wel dat de storing snel is opgelost en dat de dagen gecompenseerd worden, in de zin van geld terug.
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
ferrarisat
klopt al een aantal dagen geen tv via tele2 in almelo
GELUKKIG heb ik een schotel en heb tele2 ernaast voor onweersbuien dus wel tv
lijkt me kut om geen tv te hebben en vind de storing wel lang duren
ik heb dit nog nooit meegemaakt was en ben nog steeds positief over tele2
 
richardradja
heb net gebeld met de tele 2 klantenservice en die heeft mij gemeld dat de storing verholpen is nou vergeet het maar heb ik hem verteld, nu heb ik hem verteld dat ik schadeloos gesteld wil worden en krijg dus een deel van de abonnements kosten retour, nu heeft diezelfde persoon mij oorverbonden met de technische dienst en idd de storing was er nog volgens de td en zij hebben geen inzicht op wanneer de storing verholpen is.
dus kortom langleve de tele nee.
 
kobus1960
Het is in en in triest en een stuk arrogantie van Tele2 waar Suarez zich een kleine jongen bij voelt.
No offence naar Ajax, maar had zo snel even geen voorbeeld.
Daarom, lees hier ook even.
2 jarig contract ontbinden

Ben je vandaag niet mee geholpen, wellicht even met deze gratis download, even getest en je hebt in ieder
geval wat.

http://www.jlc-software.com/?page=int...et_tv.html
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg
Nou even over storingen oplossen.
Tele2 heeft een storing opgelost wat alice niet kon binnen 1 jaar tijd.
En tele2 lost het op in 1 maandje.
Dus 100% tevreden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Grote storing Deventer en omstreken 22-04-2010 / 16:45', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Storing Internet en telefonie Leiden Storing : 1 21 nov 2012
Advertentie