obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Grote storing Deventer en omstreken 22-04-2010 / 16:45
jessie
Niet te geloven Frown
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Iedereen die afgelopen weekend in Deventer en omstreken last heeft gehad van de grote storing willen wij graag tegemoetkomen. Ik vind het heel vervelend dat dit voor zovelen overlast heeft veroorzaak en wil hierbij mijn excuses aanbieden hiervoor. Ook namens mijn collega's wil ik hiervoor excuses maken. Mijn collega's van techniek zijn hard bezig geweest dit zo snel mogelijk op te lossen, maar dit heeft helaas langer geduurd. Daarom wil ik degenen die niet naar behoren gebruik hebben kunnen maken van onze producten en diensten in de regio Deventer een compensatie van 10 euro aanbieden. Om dit vergoed te krijgen kun je contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice. Zij zijn te bereiken op 0900-2411602 (lokaal tarief)

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
henk05
De reactie van Tele2 zegt genoeg over hun business model:

- Met een 2-jarig contract mensen onder dwang als klant houden, voor de kwaliteit blijven we immers niet meer.

- Slechts tegemoetkoming voor dagen dat het niet werkt, geen echte compensatie. Stijlvoller zou zijn om de voordelen van Tele2 te benadrukken en gratis extra zenders erbij aan te bieden voor de getroffen klanten bijvoorbeeld

- Geen enkele reactie op mijn telefoontjes en e-mails over mijn gewenste opzegging, slechts proberen het op te lossen (zonder resultaat).

Lekker amerikaans, ben er flink ingetrapt. Nu flink duurder uit doordat ik als back-up een ziggo lijn heb moeten aanschaffen.
 
kobus1960
Dit kan even een storing zijn, Tele2 is landelijk bezig met de systemen, wacht het even af.
Bellen kan je ook altijd natuurlijk.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Grote storing Deventer en omstreken 22-04-2010 / 16:45', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Storing Internet en telefonie Leiden Storing : 1 21 nov 2012
Advertentie