obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
2 jarig contract ontbinden
wgn
hey hallo

hier bij een zeer boze tele2 klant heb al 3 dagen geen tv de rest doet wel redelijk okej
ik ben het zo zat met die tv van hun ik heb nu 3 maanden tv denk ik van hun en hij doet het daar van 3 weken perfect de rest heb ik geen woorden voor .....................geen beeld hapering geen geluid enz enz enz..........

nu wil ik het contract ontbinden ?????

iemand een idee hoe

GROET
 
henk05
Dat heb ik gisteren ook geprobeerd, echter er werd geen gehoor aan gegeven bij de klantenservice. Ondanks de lopende storingen van de afgelopen maand (nog in behandeling) en gisteren twee, vandaag drie dagen geen beeld kan het contract volgens de klantenservice niet worden ontbonden. Sad
Gewijzigd door henk05 op 24 april 2010, 13:33
 
wgn
het is eeen slechte zaak van tele 2 wel geld innenen maar geen service niet normaal

ben benieuwd bones of jij verder komt laat je het hier weten

groet
 
henk05
Leuke klus voor Kassa / Radar lijkt me.

Net weer gebeld met de klantenservice, ze doen of het allemaal heel normaal is, erg frustrerend. Nog steeds niet bekend wat de oorzaak en oplostijd is.
 
kobus1960
Corrigeer me als het niet zo is aub.
Als je een storing aanmeldt, en je geeft daarbij aan dat de maand oplos-tijd ingaat, plus je noteert
even de naam van de medewerker, heb je reden genoeg om na die maand op te zeggen.
Als de betreffende storing nog steeds niet verholpen is tenminste.
Wordt in mijn optiek, of men moet al echt bij Tele2 wilen blijven, te weinig gebruik van gemaakt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
henk05
Ben ook benieuwd! Heb de algemene voorwaarden doorgespit maar daar zitten erg veel "escapes" voor Tele2 in. Sad

 
kobus1960
Het gaat hier om rechten voor de consument, in de wet vastgelegd, kan Tele2 schrijven wat ze willen,
echter ze leveren een product wat niet werkt of incompleet is.

Zat even te spitten op google.

http://www.webmarx.nl/joomla/index.ph...p&Itemid=6

Bij deze even de printopdracht negeren!!

http://www.jurofoon.nl/nieuws/print.a...sp?id=2388
Gewijzigd door kobus1960 op 24 april 2010, 19:21
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Roelio
Misschien is het een idee om een standaard brief op te zetten die mensen naar tele2 kunnen sturen om het contract te ontbinden? Ben na een paar jaar bij UPC te hebben gezeten in feb. overgestapt op tele2... Wat een drama, was ik er maar nooit aan begonnen.. Blokjes beeld, storingen, waardeloze klantenservice en geen communicatie. Gewoon voor HD laten betalen terwijl dat nog niet eens uitgezonden wordt en noem maar op...
 
me_good29
Juist om al die reden heb ik mijn contract laten ontbinden.Dit ging zonder problemen, werd gebeld door hoofdkantoor en daar heb ik aangegeven dat ik van mijn contract af wou.Dit was te begrijpen door de medewerker.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 jarig contract ontbinden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoezo Nieuw Contract bij Tele2?!? Klacht over Tele2 : 13 17 jul 2013
Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet?? Klacht over Tele2 : 10 29 feb 2012
per direct contract ontbinden Klacht over Tele2 : 9 26 okt 2011
Contract veranderd?? Algemeen : 23 05 jul 2011
mail adres ontbinden Helpdesk : 2 13 jun 2011
Advertentie