obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Testpanel idee!
jayjedi
Ik doe graag mee. Ook ik denk dat dit een goed emanier is voor zowel klant als Tele2!
 
jayjedi
nog nieuws???
 
McBeukie
Nieuws , moeten we lang wachten denk ik..
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
leeg
nieuw nieuws.
Na het lange wachten moeten we nog langer wachten
 
kobus1960
Week verder, nog geen nieuws, had iemand dat verwacht dan??
Ik niet, gezien de laatste maanden.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Als het lezers begint op te vallen, of te ergeren, dat we hier cynisch worden, dat klopt!!!
We moeten niet alleen van Danielle afhankelijk willen zijn, of runt zij in d'r eentje die "helpdesk"! Sad

Kijk eens naar het aantal hits op dit forum, ik zou me als manager van een bedrijf zoals hier besproken
wel achter me oren krabbelen. Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
jaa en het leden aantal groeit hier ook gestaag door. Zag vanavond op tv nog mooie reclame over Tele2 tv en internetten met bellen, zou dat wat zijn hahahahaha.

Nou goed , ze zullen het wel heeeeeeel druk hebben met decoders en modems inpakken voor de nieuwe klantjes...
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
jayjedi
@kobus

Ja jongen het is wat. Alle goede bedoelingen ten spijt....word het niet eens tijd om daadwerkelijk de koe bij de horens te vatten. Tele2 laat ons links liggen, en gezien de problematiek kunnen we inmiddels een boek schrijven. Ook de nalatigheid van Tele2 is een boek van 200 pagina's inmiddels.

Kunnen we niet iets gaan doen?? Want in Tele2 hebben er nog maar weinig vertrouwen
 
kobus1960
Tja jochie, Radar, Kassa en Superman hebben hier nóg geen balang bij, zoals al eerder gezegd,
in de kleine lettertjes heeft Tele2 geen foute dingen staan.
Bovendien moet een dergelijke klacht 99 % succesverzekerd zijn voor dergelijke baggerprogramma's.
En je kunt middels de maandprocedure gewoon weg.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Kobus, Gilex, Mcbeukie, emiel en anderen die graag mee zouden willen werken aan een testpannel,

Zoals ik eerder heb aangegeven vorige week staan wij er voor open om een testpannel op te richten, maar hiervoor moet wel het een en ander geregeld worden binnen Tele2. Daarom kan ik hier nu nog geen feedback op geven omdat intern nog bekeken wordt hoe dit zowel technisch als de eventuele uitvoering hiervan bedacht en besproken moeten worden. Ik hoop dat jullie er begrip en geduld voor hebben dat dit niet 1,2,3 geregeld is. Wel wil ik jullie laten weten dat we er hard en serieus mee bezig de mogelijkheden hiervoor te bekijken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Testpanel idee!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie