obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
problemen met openem
Dali
Hi,

Heb vandaag de interactieve tv in huis van tele2. Alleen die ding wil niet opnemen. Heb nog wel een foutmelding gekregen in de eerste paar uur ( weet alleen niet precies welke dat was lol )

Sindsdien, wat ik ook doe, hoe vaak ik de handleiding doorlees ik kom er maar niet uit . Al dat andere werkt prima het is alleen het opnemen wat niet wil lukken.( heb ook alle aansluitingen gecontroleerd, alles zit zoals het hoort)

Heb een SCART aansluiting maar daarmee zou die het ook toch moeten doen. Iemand suggesties hoe ik het probleem kan verhelpen?
 
McBeukie
Gekke vraag misschien, je hebt wel de decoder met harddisk de Amino a532 je kan bij Tele2 ook de A-132 bestellen en die heeft geen harddsik en dus geen opname mogelijkheid.En als die echt niet gaat werken dan even heldpdesk bellen of Danielle van Tele2 in dit forum een PB sturen. Maar waarschijnlijk leest ze dit berichtje wel en vraagt ze dat wel aan je.
Smile
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Dali
Helemaal geen gekke vraag, heb net gekeken en heb idd de A-132 Sad

Heb het besteld vanwege de opnamemogelijkheden die het zou hebben , wat moet ik nu doen ?
 
wallia
Klopt, met de A-132 kan je niet opnemen (is geen recorder) !!!Wink Omruilen voor voor de A-532 !!!
Gewijzigd door wallia op 05 mei 2010, 15:01
 
McBeukie
Yep idd omruilen voor de A-532 maar dan gaat je abbo ook omhoog met ik geloof €5,- per maand ivm interactieve tv.

succes
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met openem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 dec 2013
Advertentie