obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
 Onderwerp afdrukken
Media Extender not found
XyberBorg
Eigenlijk hoort dit niet bij het forum van Tele2 thuis maar gezien de kennis van de meesten hier wil ik het toch proberen:

Graag wil ik mijn Sony Vaio (AR71S met Windows Vista Home Premium) wireless aansluiten op mijn xbox 360. De Xbox is gekoppeld via UTP aan een Netgear WNR3500. Mijn vaio draadloos. De WNR3500 maakt weer verbinding met een Netgearmodem (die vervangt de standaard davolink).

De computer vind de Xbox wel in het netwerkoverzicht. Desondanks kan hij de extender via Media Center niet vinden:

netwerkoverzicht

(netwerkoverzicht wordt trouwens wel wat vaag weergegeven. Ik had eigenlijk meer zoiets verwacht:

verwachting

Network en filesharing op mijn vaio staat aan en UPnP op de router en modem staan ook aan. Ik heb al geprobeerd de xbox een vast IP van te 10.0.0.10 geven, maar dat helpt niet. Alle firewalls en virusscanners uitzetten (op mijn vaio heb ik NOD32, Windows defender en Ad-Aware lopen), maar ook dit mocht niet baten. Windows Media Player 11 heb ik en die ziet de Xbox ook.

Any ideas?
Gewijzigd door XyberBorg op 06 mei 2010, 02:48
 
cornfed
Als alle apparaten in hetzelfde subnet zitten is je netwerk in orde.

Heb je deze handleiding al gevolgd?
http://windows.microsoft.com/nl-NL/wi...der-device
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
XyberBorg
Ja, die stappen heb ik allemaal gevolgd. Daar krijg ik de melding "extender not found".
 
cornfed
Er zal ergens op Vista iets niet goed ingesteld staan.

Ik vermoed dat je geen account hebt met admin rechten
of een netwerk instelling is niet goed geconfigureerd.

Voor de zekerheid kan je checken of je de Xbox kan pingen op je PC.
Dan weet je zeker of je netwerk goed functioneert.
Gewijzigd door cornfed op 06 mei 2010, 12:02
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
XyberBorg
Vreemd is dat het systeem wél bedraad werkt (netwerkadapter heeft zelfde instellingen als de draadloze adapter). De configuratie ziet er dan zo uit:
wired

Alsof de configuratie draadloos niet herkend wordt?
 
cornfed
Had je in een eerdere netwerk wel al de extender werken?
Zo ja, is het raadzaam om eerst de extender te verwijderen en opnieuw te installeren.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Media Extender not found', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Sitecom Wi-Fi range Extender N300 productNo: WLX-1000 v1 001 Algemeen : 5 21 aug 2017
Sitecom Range Extender N300 Algemene computer vragen. : 7 16 jul 2015
404 Not Found File not found. micro_httpd Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 34 15 apr 2013
welke range extender werkt bij DM-201AM Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 10 06 jan 2013
Geen internet op iomega home media harddrive Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 18 09 nov 2011
Advertentie