obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
DMZ & forwarding met een tweede ps3
cornfed
Veel routers kunnen niet het verkeer over een poort verdelen over meerdere apparaten.
Wel is het bij veel types mogelijk om dat te veranderen via Telnet toegang.
Maar aangezien je bij de Davolink geen Telnet toegang hebt, kan je daarmee geen kant op.

Het enige wat een oplossing zou kunnen bieden is een aanpassing in de firmware of instellingen door Tele2.
Gewijzigd door cornfed op 12 mei 2010, 11:45
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
En TS al een oplossing o.i.d. gevonden? Zou leuk zijn als je ons op de hoogte zou houden, ook wanneer het je niet lukt.....
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
gino1993
Ik heb nog steeds niets gevonden, heb me er maar bij neergelegd dat mijn broer open heeft en ik strict. Zou echter inderdaad nog leuk zijn als eventuele oplossingen gepost werden. Bedankt
 
baatje30
Ben bang dat die er niet zijn. Wel klote voor je hoor. Denk je 2 mooie consoles te hebben en vervolgens je broer af**** en dan gaat het niet. Jammer.Sad

Goed weekend nogWink
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
gino1993
trouwens, om dit probleem te verhelpen zou je toch een andere hoofdrouter zegmaar kunnen kopen? als dat zo is, heeft iemand dan een advies voor een goede/ goed geprijsde?
 
cornfed
Je kan alleen een andere router inzetten als je geen tv of telefonie hebt.

Als dat het geval is moet je een router zoeken die full cone NAT ondersteunt.
Dan kan je met alle consoles tegelijk de gameserver op.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
gino1993
en een andere router tussen de modem en één van de twee ps3 consoles om via deze ook de poorten open te zetten?
 
cornfed
Dat is ook een mogelijkheid.
De router moet wel over een WAN poort beschikken en de mogelijkheid hebben om de NAT type te wijzigen.

Er zijn wel geen garanties dat het werkt. In theorie zou het mogelijk moeten zijn.
Gewijzigd door cornfed op 15 mei 2010, 19:05
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Salden
Als je een redelijke router aanschaf en deze achter de Davolink zet (niet als switch maar als vervangende router) moet het lukken.
Een aantal routers kunnen meerdere IP adressen in een DMZ zone zetten maar wat wellicht een veel betere optie is om het via UPnP te regelen.
 
fazantje
hallo allemaal

ik zit met het zelfde probleem maar ik wilde al een extra router met draadloos kopen om een extra access point voor draadloos te maken als ik wat voor merk / type router kan ik dan het beste nemen hij moet (als ik het goed begrijp uit andere reactie) minimaal wan, draadloos(acces point) en full cone nat

ik het kort de vraag welk merk/type router
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DMZ & forwarding met een tweede ps3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port Forwarding Helpdesk : 5 20 jan 2014
DV-2051 port forwarding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 12 22 feb 2013
ip camera en port forwarding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 13 sep 2012
Problemen port forwarding "Virtual Server Add Error" Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 02 feb 2012
PORT FORWARDING Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 12 aug 2011
Advertentie