obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
DMZ & forwarding met een tweede ps3
cornfed
Full Cone NAT is alleen handig als je meerdere consoles hebt en wilt met alle consoles tegelijk hetzelfde spel spelen over het internet.
Als dat niet het geval is, voldoen heel veel routers.

Alleen zou ik geen budgetmerk als Sweex of zo nemen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
fazantje
ik heb 2 x ps3 op mijn netwerk de ene staat nu als dmz host dus die staat op open de andere op strickt

de 2de ps3 staat 30/40 meter verder op een netwerk kabel maar wil daar gelijk een draadloos access point creeren

dan heb ik dus genoeg aan een router met wan en wireless funtie?
welke merk router staat een beetje bekend als goede gaming?
 
cornfed
Als je niet tegelijk speelt op de PS3's, is het handigste om te werken via Port Triggering.
Daar hoef je geen ip adres in te vullen bij de poort nummers.
Dan krijgt die console de poort toegewezen die er als eerste erom vraagt.
Na gebruik (15 minuten) komt de poort vrij. En dan kan de andere PS3 die poort gebruiken.
Maar dit functioneert dus alleen als niet tegelijkertijd wilt gamen.
Als dat wel moet, wordt het complexer.

Dan moet een andere router je interne netwerk overnemen van de Davolink.
Die moet dan of Full Cone NAT ondersteunen of Multiple DMZ.
Routers voor de consumentenmarkt hebben die extra mogelijkheden vrijwel niet.
Het is dan raadzaam om te kijken naar routers die alternatieve firmware kunnen draaien.
Zoals OpenWRT, DD-WRT of Tomato. Google er maar eens op.
Met die firmware's is veel meer mogelijk dan bij de standaard uitvoeringen.

Ik heb voor je rond gezocht, maar ik kan geen eenduidige antwoorden of merken vinden die geadviseerd worden.
En ik kan je ook niet helpen uit eigen ervaring, want ik heb geen PS3 of Xbox en ben ook geen Tele2 klant.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DMZ & forwarding met een tweede ps3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port Forwarding Helpdesk : 5 20 jan 2014
DV-2051 port forwarding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 12 22 feb 2013
ip camera en port forwarding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 13 sep 2012
Problemen port forwarding "Virtual Server Add Error" Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 02 feb 2012
PORT FORWARDING Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 12 aug 2011
Advertentie