obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing storing storing
etheljellema
Wij hebben sinds 3 maanden Tele2 televisie internet en telefoon.
De eerste 3 weken konden we niet bellen, want ze waren vergeten ons nummerbehoud om te zetten. Dit is geen storing, maar een fout.
Tot vorige week ging het goed met het internet, maar de laatste week is het soms wel 3 dagen weg. De televisie stoort regelmatig en heeft er ook drie dagen uitgelegen. De telefoon werkt al 3 dagen niet Soms hebben we een uurtje weer internet soms een uurtjet tv.2 dagen geleden konden we s nachs ineens weer internetten. Gisteren kon ik ineens 5 minuten bellen. De recorder neemt wel programmaas op, maar de opname afspelen kan niet, want dan hapert hij en loopt vast. Al verschillende malen een melding gemaakt. Elke keer weer dezelfde procedure doorlopen, maar niets wordt opgelost. Volgens tele2 doet alle apparaten het goed.Nu willen ze wel een monteur sturen over 10 dagen, maar als deze niets kan contstateren moeten wij zelf de rekening betalen. Ik heb al voor 50 euro verbelt, moet een vrije dag nemen. We zijn ook erg afhankelijk van het internet. Ik mn mijn moet namelijk regelmatig thuis werken i.v.m. ziekte en mijn man zijn studie hangt ervan af. Deze produkten kan je niet op vertroeuwen. Ik zou graag teruggaan naar mijn oude provider, maar heb een contract van 2 jaar. Heeft iemand ervaring hoe je dat moet aanpakken.
 
kobus1960
Nogmaals helpdesk bellen, storing aangeven, en hierbij mededelen dat u tele2 1 maand de tijd geeft de boel
op te lossen. Aangeven dat u na deze maand onmidddelijk opzegt. Noteer hierbij datum/tijd en de naam
van de medewerker Tele2. Indien het niet verholpen is uiteraard!!
Dit is uw goed recht en al velen voor u hebben precies hetzelfde gedaan, en nu weg bij Tele2.
Hier heeft u 2 sites waarbij een en ander aan leesmateriaal staat.
http://www.webmarx.nl/joomla/index.ph...p&Itemid=6
Bij deze even de printopdracht annuleren!
http://www.jurofoon.nl/nieuws/print.a...sp?id=2388
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg
Bellen met de helpdesk en het laten doorzetten naar de td.
En vragen om vergoeding belkosten.
Deden ze bij mij niet moeilijk over ineengeval.
Brand het lampje ook soms rood ?
Of reset het modem heel vaak ?
Zo ja vraag/zeur om een nieuw modem.
En over die monteur gesproken.
Die zijn altijd eerlijk.
 
etheljellema
Bedankt voor de reacties

We gaan de monteur maar laten komen. Inmiddels doet het internet en de tv het weer, zomaaar spontaan. De telefoon is nog dood. Opnames kunnen niet worden afgespeeld. Oh ja krijgen we ook nog een rekening van onze oude provider, die beweert dat er niet is opgezegd, terwijl we van de easy overstap regeling gebruik hebben gemaakt. Het lijkt er op dat we een kat in de zak hebben gekocht
 
Dukestah
Zo herkenbaar allemaal.
Heb nu ook 3 maanden tele2, maar alleen maar problemen gehad vanaf dag 1.

- De easy overstapservice is niet gebeurd. Kon zelf mijn oude opzeggen, met het gevolg dat ik nog een maand langer kon betalen.

- hd recorder die we hadden gekregen deed niets. Uiteindelijk na een week of wat een nieuwe toegestuurd gekregen, die werkte gelukkig wel direct. Al die tijd zonder tv gezeten, anderhalve week.

- heb een vermogen besteed aan tel. kosten, krijg echter geen vergoeding. Beloftes worden niet nagekomen vd helpdesk medewerkers.

- meerdere storingen meegemaakt, daardoor ook in totaal 6 dagen wederom zonder televisie gezeten.

- Eindelijk werkte alles naar behoren, maar sinds 2 dagen begint de ellende weer.
Opnames speelt ie ineens niet meer af, krijg gewoon zwart beeld. Reageert soms nergens op, en dan na 5 min. doet ie ineens alles wat ingedrukt is daarvoor, dan werkt het weer, en een half uur later begint het weer van voren af aan.

Spijt als haren op mijn hoofd nu, dat ik ben overgestapt naar Tele2.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat ik voordat ik de beslissing genomen had om naar tele2 over te stappen, dat mij was toegezegd dat er meer HD kanalen al waren, buiten de 3 nl zenders die er nu zijn. Ook niet waar dus.

Tele2, waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig.
Ik zit er ook over te denken om weer heel snel op te stappen.
Gewijzigd door Dukestah op 14 mei 2010, 22:17
 
cornfed
Waarom blijf je dan bij Tele2?
Er is een procedure om je contract te laten annuleren. Maak daarvan gebruik.
En klaag over de ontbrekende vergoeding van je belkosten.

Zolang klanten alleen maar klagen, komt Tele2 goed weg met alles.
Actie ondernemen, dus.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing storing storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Storing Internet en telefonie Leiden Storing : 1 21 nov 2012
Advertentie