obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Kan Tele 2 dongel niet installeren
editing
Ja, ik heb een AVG firewall. Die maakt geen bezwaren tegen de update, ik zie althans geen melding die daarop wijst. (Normaliter stelt AVG de vraag of je door wil gaan als er iest gedownload moet worden.)
 
cornfed
Dan start je pc in beveiligde modus met netwerk op.
Dan de update starten of wachten tot hij zelf begint.
Probeer dat eens.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
editing
ga ik proberen! bedankt zover
 
kobus1960
Als je gewoon een officiƫle W7 gebruikt die zich dus gewoon auto updated, zou het geen probleem mogen zijn.
Let wel op met CCleaner in W7, als je de standaard instellingen gebruikt verlies je bij elke schoonmaakbeurt
de nodige instellingen. Is toch niet een progje voor de leek.
Echter enige hulp van de HD mag je nooit verwachten, men heeft zichzelf al ingedekt op de site (XP en Vista).
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
editing
Heb alle suggesties geprobeerd, ben er zelf 100% ingedoken, probleem blijft bestaan. Heb het voorgelegd aan Tele2, ik zou teruggebeld worden door hun technische mensen. Deze belden inderdaad terug, maar hadden geen enkele interesse in de details van de foutmeldingen. "Het kan aan zoveel liggen", dat was de maximale communicatie-inspanning. Wel hadden ze de perfecte oplossing voor mij: "Zegt u de dienst Internet Onderweg maar bij ons op, en probeert u het ergens anders." Je gelooft je oren gewoon niet! Zo behandelt men klanten dus.

Hoe dan ook, ik heb hun advies opgevolg en opgezegd bij Tele2. Binnen 2 dagen had ik de T-Mobile dongel in huis, die werkte binnen 2 minuten perfect.

Hartelijk dank, Tele 2!
 
kobus1960
Het is in ieder geval opgelost voor jou op deze manier.
Als Tele2 nu iedereen met klachten gewoon dezelfde oplossing biedt, gewoon kosteloos contract per
onmiddelijke ingang opzeggen, zijn we snel klaar Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
editing
Nou ja, "opgelost"...... Dan is euthanasie ook de oplossing voor een griepje.
 
kobus1960
Zit wat in, als Tele2 opzeggen als oplossing biedt voor problemen, dan kunnen ze veel mensen de
gelegenheid geven hun heil ergens anders te gaan zoeken.
Zeker gezien de TV problemen die hier geventileerd worden, waar nog steeds geen fatsoenlijke oplossing
voor geboden wordt.
Dat het geen elegante oplossing is staat buiten kijf.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kletskater
Dit stemt niet hoopvol..
vandaag een tele2 dongel in bruikleen gekregen van tele2 ivm afsluiting(zie mijn topic in algemeen)
de dongel werkt bij mij dus ook niet in Windows7 64bit
oplossing die ik van helpdesk kreeg was koopt u maar een dongel van Vodafone(aanschaf krijg ik wel vergoed) maar het blijft raar dat Tele2 je naar een concurrent doorverwijst..
 
kletskater
edit:
De dongel doet het hier nu wel..
Met een software update van huawei
De snelheid is erg laag 6,1 kbps
Heeft iemand hier een oplossing voor??
Gewijzigd door kletskater op 08 december 2010, 12:38
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan Tele 2 dongel niet installeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie