obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Fax problemen met tele2
lerak
Sinds kort heb ik een nieuwe fax: HP OfficeJet 5610 AllInOne. Sinds ik die gebruik kan ik geen faxen meer ontvangen wel verzenden. Het ontvangen van faxen lukt af en toe!
Mijn vorige fax, RankXerox WorkCenter 490CX werkte zonder problemen wat zenden en ontvangen betreft.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?
 
lerak
Als aanvullende informatie:
Gebruikt wordt tele 2 compleet (internet + telefonie).
De fax staat op de tweede lijn.
 
t2day
De fax kan wel een digitale lijn aan?
Ik bedoel...ik heb niet veel verstand van faxen, maar weet wel dat het merendeel bedoeld is voor een analoge lijn.

Als ik wat doms zeg, doe dan maar net alsof ik niets gezegd heb Grin
 
lerak
Met fax bedoel ik uiteraard de genoemde AllInOne printers zoals genoemd, waarvan de RankXerox probleemloos werkte met de ADSL lijnen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fax problemen met tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie