obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
geen bereik
niethandig
Hallo sinds vanmorgen heb ik totaal geen ( thuis dus niet, en buiten ook niet) bereik.

Ik kan er echter niets van op de site van tele2 of t-mobile vinden.

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?

Ik zit midden in een verhuizing dus het komt zeer slecht uit dat ik niet kan bellen en ook niet gebeld kan worden.

Mvg

Niet handig
 
cornfed
Telefoon stuk?
Zendmast stuk?

Wij moeten ook maar raden wat het zou kunnen zijn...

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
leeg
storing ?
 
niethandig
Ik denk idd dat het een storing is. Helaas heb ik nog geen antwoord op mijn verstuurde mail naar tele2/T-mobile.

Ik heb iig nog steeds geen bereik.

Overigens ging ik ervan uit dat dit een forum is waar ook tele2 medewerkers zouden lezen en reageren maar wellicht heb ik dat verkeerd begrepen.

Hopelijk is het snel verholpen.

Verder kan ik er weinig over vinden op hun site en bij T-mobile kan ik niet inloggen op het forum waarschijnlijk omdat ik via tele2 bel?
 
niethandig
oh en mijn telefoon is niet stuk was dat het maar want ik heb hier nog wel een ander maar ook daarmee heb ik geen bereik.
 
kobus1960
Tele2 Webcare leest mee, alleen de frequentie is gedaald, zij raden u aan dit via de
website te mailen. Helaas zou ik zeggen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen bereik', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Geen HD? TV diensten : 1 22 okt 2014
Advertentie