obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Switchen van radio naar TV
Tr1bal
Beste mensen,

Ik heb net de decoder aangesloten, maar ik krijg hem niet goed van radio terug naar tv. Wanneer de decoder staat ingesteld op radio en ik klik via menu op tv zenders, gaat ie niet naar TV maar blijft gewoon op radio..

Weet iemand wat dit is?

mvg
 
kobus1960
Antwoord hierop is al meerdere malen gegeven in dit topic, even doorlezen dus.
Ik heb m zelf niet gelukkig!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tr1bal
ja net door 52 pagina gebladerd, maar in maart gaf tele2 hiermee bezig te zijn! Wat is de oplossing uiteindelijk dan? ik kan er niets over vinden

-edit:
Net met Tele2 gebeld en ze zijn nog steeds druk bezig met het oplossen van dit "probleem"
Gewijzigd door Tr1bal op 01 juni 2010, 20:21
 
Tr1bal
Ja idd dit werd mij ook verteld.. wat een gedoe. Maja is bij elke provider wel iets. Verder perfect beeld! Daarnaast hadden ze de dienst een maand te vroeg opgeleverd, maar ik krijg wel mijn 30 euro gecrediteerd! ook fijn!

Hebben jullie ook, dat wanneer je van Nederland 1 terug zapt, dat ie overspringt naar radio?
 
kobus1960
Het wachten is idd op weer een nieuwe update, die ergens verder in de tijd de oplossing moet gaan bieden.
Wanneer? Ook wij tasten in het duister.
Lees het verzameltopic even, misschien staat je probleem er al bij.
Zo niet? Zet dit probleem er even bij, zodat Tele2 Webcare het meeleest.
Bewerk eventueel hierna je eigen post, zodat het overzichtelijk blijft.
Verzameltopic Decoder Problemen
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Dit topic gaat op slot, we gaan hier verder;Verzameltopic Decoder Problemen
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Switchen van radio naar TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben? TV diensten : 73 31 dec 2016
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
ddns Synology nas verwijst naar pagina Davolink modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 10 21 feb 2014
Advertentie