obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Verzameltopic Decoder Problemen
wallia
Danielle, lees dat Waivestrider nieuwe skinversie heeft AO16.2-19SO.25T02. Ben net terug van vakantie en heb nagekeken of dit bij ons ook is gebeurd, maar nog steeds hetzelfde : AO16.2-17SO.21T02. Gebeurd dit niet bij iedereen automatisch? Alvast bedankt.
 
wavestrider
Zou ik de enige zijn met die update? Lijkt mij sterk. Raar dat niemand met andere firmware-versies zich gemeld heeft. Zou leuk zijn om te weten (niet dat je er veel mee opschiet, maar ben toch benieuwd naar een eventuele reactie van Danielle).
Listen! There's music in the air
 
McBeukie
Nou alsof het niet ophoud zeg elke keer als ik aan het eind van een opname ben met kijken dan gaat de decoder naar het menu (afspelen vanaf begin )of terug naar opnames. Ja leuk hoor maar dan loopt dat stomme ding gewoon vast ik kan nergens meer heen zappen . Het is vanavond 2 x gebeurd..
@Danielle ik hoop echt dat de problemen snel over zijn. Vanaf augustus is mijn 6mnd aktie voorbij dus moet ik de volle pond gaan betalen. Maar als het niet opgelost is voor die tijd dan snapt Tele2 toch ook wel dat ze geen geld daarvoor van mij krijgen Dus stop met pochen over jullie Tele2 zakelijk en denk nu eerst eens aan de particulieren.

Angry
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
tjempeng
Ik weet niet wat ze bij Tele2 aan het doen zijn, maar het is weer een ramp hier in Houten.
Al een hele tijd last van het niet opnemen van voorgeprogrammeerde programma's. En sinds enkele weken is het haperend beeld en geluid ook weer terug en lijkt alleen maar erger te worden.
Zojuist was ik aan het bladeren in het infobalk (wat ik wel vaker doe) dmv pijltje omhoog en omlaag en plots bleef het hangen. Ik kon niet naar boven of naar beneden bladeren en elk andere toets werkte niet meer. Wel zie ik het blauwe led knipperen als ik de afstandsbediening gebruik dus het signaal komt wel aan en de batterijen zijn dus niet leeg.
Dan maar even de decoder resetten (10 sec uitzetten), maar dat had ik beter niet kunnen doen, want na de gebruikelijke Tele2 opstart schermen en even geduld A.U.B werd het zwart en gebeurde er niets. Decoder weer uit en ook modem gereset, maar dat heeft niet geholpen.
Ik heb de decoder nu maar helemaal uit gezet en laat hem even afkoelen want dat ding wordt ook nog eens loei heet. Ik vind dat Tele2 daar ook wel iets aan mag doen, want het zou me niks verbazen dat die hitte ook voor veel problemen zorgt.
 
peschi
heb hetzelfde probleem hier, decoder gaat op zwart, reageert nergens meer op (ab doet het nog wel)., erg vaag
 
Karel iebelkinker
Hetzelfde hier beste lezers en lezeressen!.
Ik krijg geen signaal binnen.


Daarbij meld ik nog een extra probleem m.b.t. het opname instellen. Indien ingesteld, neemt de decoder niet op!!
Maaarrrr...als ik dan alsnog wil opnemen en dus de eerdere instelling wil annuleren, lukt dat niet en kan ik het programma zelfs niet live opnemen Sad
Ik kan dan overigens wel live een ander net kiezen om live op te nemen.

Grtz
Karel
 
peschi
decoder doet het wel weer, maar na verloop van tijd blijft hij op een kanaal hangen, reageert totaal niet meer op ab. enige manier is stekker erin/eruit, erg irritant. wanneer kan ik weer terug naar ziggo?
 
patrickvl
Ook hier weer dezelfde problemen. Niet opnemen, nu helemaal geen beeld meer na resetten van zowel modem als decoder. Nu voor de zoveelste keer Vampire Diaries niet opgenomen. Ik ben er helemaal klaar mee!

Ik wil wederom een restitutie van mijn abonnementskosten.
TV van Tele2 is met afstand mijn slechste aankoop ooit. Wat een ...product.

Ik wil graag naar aanleiding van dit bericht een bevestiging van Danielle of wie dan ook (niet telefonisch) dat ik weer restitutie krijg en ik verwacht dat de problemen nu(!) opgelost worden!

Ik word hier echt doodmoe en verschrikkelijk chagrijnig van. Ik hoop dat men bij Tele2 beseft dat het WK bijna begint. Als dit tijdens het WK gebeurt, zeg ik direct op!

Ik zit nu in het menu waar ik het onderdeel "gemist" zie staan. Dat is inderdaad wel het geval met Tele2. Je mist namelijk alles.......
Gewijzigd door patrickvl op 06 juni 2010, 23:45
 
Tara2008
Gisteravond bleef ook onze tv hangen op 1 kanaal, de afstandbediening reageerde totaal niet meer, decoder uitgezet en na 5 min weer aan, toen kreeg ik helemaal niets meer. Dit een aantal keer herhaald maar zonder resultaat.

Vanochtend vroeg om kwat voor 6 nog een keer herstart en na 5 min beel, alleen weer op 1 kanaal zonder dat de decoder reageerde. Toen nog maar keer de stekker eruit gehaald en ook het modem gereset en weer opnieuw gestart en na een min of 10 had ik weer tv.

wordt er een beetje moedeloos van.

De problemen zouden onderhand toch eens opgelost moeten zijn lijkt me.

Angry
 
kobus1960
Het blijft een opéénstapeling van dezelfde klachten, en wachten blijft ook nog steeds op
gerichte stappen van Tele2, d.m.v. een update o.i.d.

Tele2 verzaakt hier nog steeds.

Je kan dus nog steeds uitgaan van ingebreke stelling, d.w.z. klacht doorgeven met vermelding van
datum/tijd, naam mederwerk(st)er, én de melding dat de maand oplos termijn ingaat.
Je geeft ook aan dat na die maand de ingebreke stelling en opzeggen contract volgt.
Daar doet Tele2 niet moeilijk over, er bestaat meer dan genoeg jurisprundentie over.

Als Tele2 je enige optie tot een triple pakket is, dan is het afwachten Angry

Hierbij nog 2 links met ingebreke stelling als onderwerp.

http://www.webmarx.nl/joomla/index.ph...p&Itemid=6
http://www.jurofoon.nl/nieuws/print.a...sp?id=2388 Negeer de printopdracht !!
Gewijzigd door kobus1960 op 07 juni 2010, 13:07
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzameltopic Decoder Problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie