obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Verzameltopic Decoder Problemen
famlimburg
Hier in Uithoorn weer terug bij af, constant haperende beelden en geluid.
Ik hoop dat het nu eens snel wordt opgelost Daniƫlle want nu beginnen ze hier thuis ook knap te zeuren over de kwaliteit.
Ze beginnen het knap zat te worden dat om de 3 a 4 minuten het beeld stilstaat en daarna weer stotterend en haperend op gang komt.
Ik trouwens ook hoor ik begin er ook zo langzamerhand aan te storen.
 
patrickvl
Is het nou toch niet grappig dat nu de problemen ( in mijn geval in ieder geval wel ) groter lijken dan ooit er ineens niemand meer van Tele2 te bekennen lijkt op dit forum? Danielle is vast ontslagen, omdat ze te behulpzaam is.

Ik kan wel weer tv kijken, maar opnemen kan nu sowieso niet meer omdat mijn tv gids niet werkt. ( dat opnemen moet toch ook anders kunnen? dit heb ik ook al vaker gemeld, maar elke suggestie lijkt genegeerd te worden )

Snappen ze bij tele2 niet dat het negeren van onze klachten alleen maar meer frustratie opwekt?

Ik voel me zo langzamerhand echt bekocht. Heb dit product nu al enkele maanden, maar er is altijd wel een onderdeel dat niet goed werkt. Tele2 moest zicht echt kapot schamen!

Ik weet niet wat jullie hebben gedaan? Maar ik heb al een keer een maand restitutie gekregen. Als het zo doorgaat wil ik alle abonnementskosten vanaf het begin van mijn abonnement terug. Dit product is gewoon te slecht om op de markt te brengen. Opstartproblemen en kinderziektes heb ik begrip voor, maar dit is nu al maanden aan de gang.

Dus: geld terug van de afgelopen maanden en als de problemen niet opgelost worden is dat prima, maar geef dat dan gewoon eerlijk toe zodat mensen kunnen opzeggen en naar een andere aanbieder kunnen overstappen.

Ik heb hier nota bene een monteur naar toe laten komen( en betaald natuurlijk ), omdat het vermoeden er was dat het aan mijn telefoonlijnen lag.

Ik vind het zo langzamerhand wel mooi geweest. Ben al jaren naar tevredenheid klant van Tele2, maar sinds ik tv van tele2 heb..........
 
cornfed
Zo. Een beetje off-topic posting verwijderd uit het topic.
Excuses alvast als je je berichtje mist..Frown

Wij moeten een beetje proberen om alleen over de decoders te hebben hier.
Anders wordt dit topic onoverzichtelijk en te lang.

Als over een tijdje dit topic toch te lang wordt, zal ik een deel 2 starten.
Gewijzigd door cornfed op 08 juni 2010, 14:29
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wavestrider
Ik heb weer een bugje gevonden. Volgens de aangepaste gebruikershandleiding moeten na indrukken van de menutoets de drie knopjes onderaan in de afstandsbediening actief worden. Bij indrukken zouden er dan "drie tips" moeten komen, die dagelijks worden ververst. Bij mij gebeurt er echter niets. Is dit bij iedereen zo? Dan kan het ook wel bij de verbeterpunten.

=========================
Listen! There's music in the air
 
wavestrider
Nog vergeten: het linker knopje onderin zou ook gebruikt kunnen worden als de mini TV Gids in beeld is.
Listen! There's music in the air
 
wavestrider
Vreemd: ik ben vanochtend (voor straf?) teruggezet op de oude firmware-versie; ik sta nu dus ook weer op versie AO.16.2-17SO.21TO2 en in het menu is "Interactief" weer aanwezig met de mededeling "binnenkort beschikbaar" . Sherlock Holmes zei al: "Curiouser and curiouser, Doctor Watson: the plot thickens"
Listen! There's music in the air
 
kobus1960
Hoe haal je het ook in je hoofd om hier te melden dat er een update is Grin
Dat kan je dus niet maken i.c.m. een Ɣcommunicatief bedrijf Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
ooooooooooooooh ze hebben je stiekem gebruikt als testschaap en nou hebben ze je gewoon even geschoren hahahahaha.
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
wavestrider
Dat denk ik ook; het is wel even wennen om na kanaal 103 weer naar 105 (radio) te springen in plaats van naar kanaal 1. Afwachten maar wat er verder weer gebeurt. Blijft spannend, hoewel ........
Listen! There's music in the air
 
wallia
Jammer dat niemand van Tele2 reageert op die nieuwe skinversie, zelfs Danielle in geen velden of wegen te bespeuren!!!!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzameltopic Decoder Problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie