obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Verzameltopic Decoder Problemen
Richen
Na 7 maanden uitgehouden te hebben en Tele2 de kans gegeven om een degelijk product te leveren ga ik Per 15 September afscheid nemen van het complete pakket van Tele2. Tevens ook ruim 7 jaar klant van Tele2/Versatel geweest, maar zo'n product (IpTV & Recorder) verdient het niet om bij de klant geboden te worden.
UPC here i come, betaal wel iets meer maar een stukje betrouwbaarheid krijg ik er wel voor terug en ik ga naar 25Mbit Fiber. Helaas zal dit dus mijn laatste post zijn op deze forum en wens ik alle andere gedupeerde veel succes met de nog te komen update in de toekomst! En wie weet misschien over een paar jaar terug naar het zwarte schaap als deze z'n schaapjes op de dam heeft.
 
kobus1960
Jammer dat je niet meer post hier, kan je niet over een maand of zo even
melden of alles vlekkeloos verlopen / snel is / geen storingen is/zijn dan? Wink
Succes bij de kabelaar!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Arol
Sinds zaterdag 14 Augustus werkt de digitale TV niet meer goed. Het beeld hapert om de 5 seconden met een hele harde irritante klik erbij. Het lijkt wel op een digitale vorm van kortsluiting. Alsof de bliksem ergens is ingeslagen ofzo. Als dit zo doorgaat blaast die klik mijn speakers op. Kortom TV kijken is zo niet meer mogelijk. Heeft iemand hier ook last van (Regio Drechtsteden)? Resetten van de ontvanger heeft geen effect.....
Gewijzigd door Arol op 16 augustus 2010, 13:25
 
kobus1960
Even de helpdesk bellen, dit is geen "normaal" verschjnsel.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
@ Arol

Heb je de router ook eens spanningsloos gemaakt?
Volgens mij is je snelheid van je verbinding te laag om tv te kunnen kijken.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Arol
@ Cornfed;

Ik heb de router ook al spanningsloos gehad. Vanavond heb ik een telefoonsessie met de helpdesk. Ben benieuwd of daar iets uitkomt. Het zou toch van de gekke zijn als mijn verbinding te langzaam is om TV te kijken. Ik heb het ook al getest met de computer (s) uit.....
Gewijzigd door cornfed op 16 augustus 2010, 18:09
 
cornfed
Wat is je snelheid dan als de decoder uit is?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Arol
Niet naar gekeken. Maar toen ik gisteren thuis kwam deed de TV het weer. Tele2 heeft trouwens niet meer teruggebeld; wat wel de afspraak was. Ben benieuwd hoelang de TV het blijft doen.
 
Kager
net weer gebeld, en ik heb weer twee maanden abonnementsgeld terug gekregen.

Nu las ik op de website dat ze fiberspeed tot 60 mb aan gaan bieden. Is dat geen idee om dat in combinatie met iptv te doen? volgens mij lost dat mijn problemen van haperingen in beeld en geluid behoorlijk op.
 
kobus1960
Ik persoonlijk vind dat een buitengewoon slecht idee.
Maar in ben dan ook bevooroordeeld, heb Fiber zonder poespas.
Snel en stabiel, lekker niets erbij doen. Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzameltopic Decoder Problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie