obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Verzameltopic Decoder Problemen
Tr1bal

Quote

kobus1960 schreef:
Waarschijnlijk dit jaar.
Mededelingen Tele2 Webcare


Ik vraag het me af.. in deze Mededelingen Tele2 webcare staat alleen dat er een update komt.. dit staat er al maanden onderhand!

Nu heb ik weer een nieuw probleem.. het beeld blijft af en toe ineens hangen. Dan moet ik 1 zender verder en dan weer terug en dan is het goed. of als ik aan het zappen ben, blijft een zender gewoon zwart.
 
kobus1960
Tribal, dat is waar wij het ook mee moeten doen, Webcare doet geen nieuwe
mededelingen........., geloof ons, wij houden dat echt in de gaten.
Ik persoonlijk twijfel sterk aan vooruitgang bij Tele2, die hebben andere
"shit" aan het hoofd.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wallia
Ja klopt, hebben we sinds kort ook : zender blijft zwart bij zappen, daarna heen en weer zappen en dan pas beeld. Blijft soms ook even haperen, wat beeld betreft en een snerpend geluidje. Gelukkig duurt het niet lang. Is wel sinds de laatste weken ! Gaan we weer terug naar af ???
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

De datum van de softwareupdate is bekend. Dit zal plaatvinden op woensdag 1 september. De update gebeurt automatisch en hier hoef je zelf niets voor te doen. Dit gebeurt 's nachts. De decoders die uit staan, gaan in de 24 uur erna automatisch updaten. Als je de decoder weer aan zet dan moeten de volgende problemen zijn opgelost:

* Het opname issue wordt opgelost.

* Enkele van onze klanten krijgen een zwart beeld via HDMI en gebruikern momenteen de SCART kabel. Dit probleem moet opgelost zijn na de update. Deze klanten kunnen dan ok via HDMI hun decoder aansluiten.

* Een aantal EPG issues worden opgelost
Waaronder het niet verdwijnen van popup's (nu moet de back-button gebruikt worden). De EPG van de voetbal kanalen kunnen leeg zijn.

* De PPV voetbal kanalen zijn niet meer zichtbaar in de EPG.
Hierdoor kun je wanneer je Eredivisie Live in je pakket hebt direct naar de zenders en kunnen klanten zonder Eredivisie Live in hun pakket via de optie Voetbal, wedstrijden bekijken.

* Radiokanalen blijven in de TV lijst staan.

* De informatie op TV bij versneld afspelen is verbeterd.
Bij het sneller afspelen van een film (Video On Demand) wordt de pop-up correct aangepast.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
cornfed
Nou eindelijk de update!
Ik zal een grote pot koffie klaarzetten op 1 september.
Het gaat druk worden op het forum..Cool
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wallia
OK, Cornfed, als jij voor de koffie zorgt, dan zorg ik voor de taart met daarop in slagroomletters : Bedankt Frank !
 
cornfed
LOL Grin Grin Grin
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Toegevoegd bij Mededelingen Tele2 Webcare ,even naar de lidl, vreterij ophalen voor 1 September, zal wel in goede banen geleid moeten worden. Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Kager
met andere woorden, haperend beeld en geluid blijft. Dat heeft de afgelopen zes (6!) maanden dus geen prioriteit gehad. Mijn geduld begint zo langzamerhand op te raken, ook al betaal ik niets voor m'n tv. Ik betaal liever voor goede tv in plaats van gratis belabberde tv.
 
FutureForce
Nou als het op 1 september nog steeds zo bagger is wil ik weer gewoon terug gezet worden naar mijn oude abbo.

Al jaren tele2 2 weken geleden aanbod gehad om abbo om te zetten met hd recorder . beeld is niet om aan te zien en opnames zijn niet te bekijken zo slecht.
decoder springt naar soms spontaan naar radio terug knop werkt niet altijd het is gewoon een product wat nooit had mogen komen veel te slecht
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzameltopic Decoder Problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie