obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Verzameltopic Decoder Problemen
devos
ik zit nu al +-3 jaar bij tele 2
ik zit nu vanaf 7-7-2010 zonder tv +radio.
ik kan wel uitzending gemist kijken maar dat is ook alles !
vandaag weer gebeld met de vraag wat ze er aan gaan doen .
kreeg toen tehoren dat ik het tv+radio pakket er maar uit moet doen

als ik er iets uit doe. dan doe ik ook alles van tele2 eruit
dan maar kijken bij upc voor bellen en tv radio internet .

en het probleem is niet hier in huis .want alles wat hier staat is uitgeprobeerd bij iemand anders en daar doet alles het goed .en alles van die persoon is hier thuis uitgeprobeerd. tv en radio doet dan ook weer niks .alleen uitzending gemist doet dan wat en daar is ook alles mee gezegd


30-8-2010
ik probeer elke avond ff wat uit .in de hoop dat ik tv kan kijken maar na 1-9-2010 als hij het dan nog niet doet dan gaat tele2 er echt wel uit hier zo . tv van tele2 Sad
( ik betaal voor tv kijken nu ff niks .maar wel beetje geld terug gehad van hun Smile )
maar wat ben ik blij met mijn dream-box daar kijk ik graag mee Grin Pfft
ik kijk er na uit naar 1-9-2010
 
cornfed
Ik dacht dat je al weg was bij Tele2.
Wat doe je je zelf aan...Shock
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Kager
Bij mij staat de update er sinds gisteravond op. Opnametijden zijn verlengd tot 30 minuten en het zappen van radio naar TV is ook geregeld.

Het haperende beeld blijft helaas.
 
Richen
@ Devos,

Gisteren al mijn bekabeling goed gemaakt, draadloze router aangesloten, mediaplayer, laptop, telefoon, UPC DVR. En alles draait als een malle!
Op dit moment geen haar op me hoofd (heb al niet zoveel Wink) die spijt heeft van de overstap naar UPC.
En het mooie is dat ik nu op de 25Mb fiber lijn zit, na vele testen kwam ik telkens rond de 24,3Mb download uit, en daar ben ik uitermate tevreden mee. Het Tv kijken/opnemen hinderd het internet niet (bij mij dan) dat was een flinke nadeel van IpTV van Tele2.
Bij mij werd er ook meerdere malen verteld dat ik beter afstand kon doen van bepaalde onderdelen omdat het niet werkte en ook ik wil niet diverse diensten bij diverse leveranciers brengen, maar van zulke zinnen schrikken ze niet van bij Tele2, simpelweg omdat ze weten dat het niet snel op te lossen valt. Ik blijf erbij dat het probleem aan de zijde van Tele2 ligt en niet aan de decoder/huissituatie.
Advies: Stap over naar UPC (indien mogelijk) Kost mij nu €55,- (25Mb, DVR (géén HD!), programma gemist, Telefoon en kabeltelevisie/radio pakket) Als je de kabel mee rekent kom je net iets goedkoper uit dan Tele2.
Waarom..... omdat je krijgt wat je beloofd wordt en dat is bij Tele2 nu wel anders.
Tele2 decoder staat nog aangesloten en ik zal morgen ook gaan kijken en zeker nog wel terugkoppeling geven over de update en dan........ dan gaat definitief de stekker uit mijn amino decoder en stuur ik Frank het schaap weer de wei in.

Quote

devos schreef:
ik zit nu al +-3 jaar bij tele 2
ik zit nu vanaf 7-7-2010 zonder tv +radio.
ik kan wel uitzending gemist kijken maar dat is ook alles !
vandaag weer gebeld met de vraag wat ze er aan gaan doen .
kreeg toen tehoren dat ik het tv+radio pakket er maar uit moet doen

als ik er iets uit doe. dan doe ik ook alles van tele2 eruit
dan maar kijken bij upc voor bellen en tv radio internet .

en het probleem is niet hier in huis .want alles wat hier staat is uitgeprobeerd bij iemand anders en daar doet alles het goed .en alles van die persoon is hier thuis uitgeprobeerd. tv en radio doet dan ook weer niks .alleen uitzending gemist doet dan wat en daar is ook alles mee gezegd


30-8-2010
ik probeer elke avond ff wat uit .in de hoop dat ik tv kan kijken maar na 1-9-2010 als hij het dan nog niet doet dan gaat tele2 er echt wel uit hier zo . tv van tele2 Sad
( ik betaal voor tv kijken nu ff niks .maar wel beetje geld terug gehad van hun Smile )
maar wat ben ik blij met mijn dream-box daar kijk ik graag mee Grin Pfft
ik kijk er na uit naar 1-9-2010


EDIT: Dubbelpost verwijderd Wink
Gewijzigd door op 31 augustus 2010, 09:29
 
cornfed
Nieuwe update -> nieuw topic!

We gaan verder hier: Verzameltopic Decoder Problemen Deel 2

Dit topic wordt gesloten...Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzameltopic Decoder Problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie