obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Vraag aan samsung decoder gebruikers.
mistermood
Krijgt u uitzending gemist nog steeds gratis doorgestuurd in het menu?
 
wavestrider
Wordt nog steeds doorgegeven als zijnde "tijdelijk gratis". Ook de "Thema TV" is er nog steeds (ik zie dit bij mijn broer, die nog steeds niet durft over te stappen op de nieuwe decoder).
Listen! There's music in the air
 
mistermood
Danku, maar waarom betaal ik met de animo dan al sinds februari/maart 5 euro extra voor een HD pakket + uitzending gemist!? HD wat later is geactiveerd, en sinds het geactiveerd is om het nou echt HD te noemen :S . uitzending gemist wat een andere, niet meerwaardige klant nog steeds gratis krijgt.
 
wavestrider
Het is natuurlijk wel zo dat de Samsung een verouderd apparaatje was en dat we nu (voor hetzelfde geld) een gelikt decodertje ontvangen hebben met ook een HDMI aansluiting. Dat scheelt toch echt wel in de weergave. De HD-kanalen zijn toch ook niet echt slecht te noemen (het is natuurlijk geen Blu-Ray kwalitet en UPC enzo hebben via de kabel meer mogelijkheden - de toekomst schijnt te zijn in de draadloze IPTV maar dat zal nog wel een paar jaartjes duren). Zo blijft er altijd nog wel wat te wensen over en de ontwikkelingen gaan maar door.......
Listen! There's music in the air
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag aan samsung decoder gebruikers.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Samsung s4 setupbox Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 4 30 okt 2013
Advertentie