obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Binnen minuut sterke fluctuaties
Elf_fantasy
Goedendag allemaal,

Ik krijg al bijna 2 weken zeer sterke fluctuaties in snelheid. Het ene moment kan het 600kb/s aan, het volgende moment (soms zelfs 1-2 seconde daarna, meestal tussen de 5-10 seconden daarna) kan het met moeite 30kb/s aan. Ik heb al enkele keren 2-3kb/s mogen waarnemen.

Ik meet dit via: http://speedtest.tele2.net/ en oa. taakbeheer(broncontrole) in de gaten te houden. Soms stopt de download zelfs helemaal.

Virus scanners zijn erover heen geweest. oa: Betaalde Mcafee, Malwarebytes en Hijackthis.

Ik heb een 20 mbit abo
De afstand tot de wijkcentrale zou 2480 meter zijn.
Ik ben me ervan bewust dat ik max 6 mbit zou halen maar op deze manier is het gemiddelde meer 1 mbit.

Iemand hier een oplossing voor?
 
kobus1960
Begin even alle aansluiting na te lopen, en evt. schoon te maken.
Ook het ISRA punt, dat wil weleens flink schelen.
Heb je in het nabije verleden wat veranderd qua bekabeling?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Elf_fantasy
Toch nog maar even met de helpdesk gebeld, Ben op een ander kanaal gezet (kon ik zelf niet met stuble upon, mijn kaarten waren niet geschikt).

Lijkt erop dat het opgelost is.

@ contactjes, die zijn inderdaad laatst veranderd door een monteur. Weet niet in hoevere dat invloed zou hebben.

Tot nog toe gaat het weer beter.
 
cornfed
Je moet altijd eerst ook bedraad testen.
Dan weet je of het een wireless probleem is of een ADSL verbindings probleem.

Via de router webinterface kan je zelf het kanaal veranderen.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Elf_fantasy
Heb het bedraad getest. Heb alleen niet de bedrading getest Wink
 
Massa
je hebt bedraad getest? En je wilt dus zeggen dat toen het kanaal werd veranderd je geen fluctuaties meer had in snelheid(aangesloten met een kabel)

als dat het geval is wauw !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Binnen minuut sterke fluctuaties', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mail time out,mail komt niet(of vertraagd) binnen FAQ-klad : 10 16 aug 2012
Waarschuwing 0900-2411602 Klantenservice (lokaal tarief) is niet meer gratis € 0,10 per minuut Algemeen : 4 02 aug 2010
Advertentie