obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Gebruikershandleiding iTV
wavestrider
Ik weet niet of het algemeen bekend is, maar er is een aangepaste gebruikershandleiding voor de nieuwe decoder geplaatst op de Tele2-site. Het geheel is in tweeën gesplitst en vermoedelijk aangepast aan de update die bij mij een goede week geleden werd uitgevoerd. Het hoofdstuk "Interactieve Televisie" met de mededeling dat dit medio 2010 zou worden geïntroduceerd is verdwenen en de afbeeldingen werden aangepast (bijvoorbeeld die kleine afbeeldingen in de info-balk bij het kanaalkiezen). Zou dit betekenen dat deze Net-TV-achtige optie van de baan is?
Listen! There's music in the air
 
McBeukie
Als dat zo is hebben ze ons alweer voor de gek gehouden want dat zou erbij komen. Die directeur van Tele2 heeft zelf ergens in een artikel gezegd dat het medio 2010 wel zou komen. Nou ze kletsen maar wat daar in die schapenstal...
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
mistermood
Ja hallo, het is een zwart schaap he Pfft
 
McBeukie
Het staat trouwens ook in de oude handleiding, medio 2010 interactieve tv hyves etc..
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
wavestrider
Het is wel typisch: zo'n nieuwe versie. Het lijkt een beetje op de oude tijden van de geschiedenisboekjes uit de Sovjet Unie, die steeds herschreven en "bijgewerkt" werden. Over een poosje weten alleen de "ouderen onder ons" (of mensen met een verlopen firmware-versie) dat er wel eens sprake is geweest van een Interactief gedeelte in het menu.

====================================
Listen! There's music in the air
 
McBeukie
Tja alleen dat interactieve gedeelte heeft nog nooit gewerkt op de Amino. Ach wie weet in de toekomst er kan van alles gebeuren.


Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
leeg
interactief is ook een probleem erbij.
Want laats moest ik t bij ziggo aan de praat helpen en dat was al zwaar klote werk.
 
McBeukie
Yep als idd het opnemen live pauzeren en de videotheek maar goed werken dan ben ik ook al tevree.
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gebruikershandleiding iTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie