obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Kwaliteit TV beeld
michel
Ik vraag me af waarom het beeld van mijn tv met periodes stil staat en of blokt ? Wat kun je hieraan doen ? Een versterker ofzo of kun je hiervoor een klacht indienen bij TELE2 ?
 
t2day
Jijzelf kan daar weinig aan doen ben ik bang....ik zou zeker even contact op nemen met de klantenservice!

Een versterker zal niet werken, volgens mij zijn die er trouwens niet eens.
Wel voor een signaal wat via de coax kabel komt.
Gewijzigd door t2day op 13 maart 2007, 12:28
 
Eimpy
Ik heb hierover 10tallen keren contact met tele2 gehad. Eerst gaan ze het in allerlei soft-en hardware oorzaken zoeken. M.a.w. nieuwste software versie op de decoder, harde reset op je modem, scartkabels die niet goed zouden kunnen zijn enz enz enz. Als er, na voor alle handelingen een keer gebeld te hebben, er geen resultaat is komt er een monteur die op basis van ongelijk e.e.a. komt controleren. D.w.z. als er iets niet goed is wat je zelf had kunnen verhelpen krijg je een rekenig. Is er een externe of niet te vinden oorzaak komt die rekening er niet.
Er is in mijn geval zelfs de "schuld" gegeven aan het uploaden wat ik doe.
Op 20 februari heb ik een mailtje gehad van Tele2 waarin ze aangeven mijn probleen over een maand te hebben opgelost, dat is dus zeer binnenkort.
Om aan te geven hoe "erg" mijn probleen is: Ik heb een keer met een voetbalwedstrijd mee geteld en kwam op 76x een blokkerig of stilstaand beeld.
ik laat weten met welke oplossing Tele2 komt..
 
Eimpy
Ik weet het maar dit is juist de reden dat ik een snelle verbinding heb genomen. Als ik stop met het uploaden is de storing minder maar niet weg. Maar nogmaals, als dat de oorzaak zou zijn zal nog Tele2 e.e.a. moeten oplossen.
 
Wout
Beperk je je upload ook? Begin b.v. eerst eens met 20% van je upload capaciteit en ga langzaamaan hoger zitten als de resultaten positief zijn.
 
Eimpy
Zoals vermeld is de beeldkwaliteit nooit helemaal goed, ook niet als ik de upload op 0 zet..Normaal staat hij atijd op 80% van het maximum
 
rmmeyer
Heb je al een oplossing Eimpy ? Ik heb nl. exact dezelfde problemen
 
Eimpy
Ik heb TV van Tele2 opgezegd. Na al die tijd nog geen oplossing en ook nog geen zicht op een oplossing. Geen info van Tele2, je wordt aan je lot overgelaten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kwaliteit TV beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Paars beeld Algemeen : 3 27 mrt 2014
Denon 1912 AV receiver geeft geen beeld/geluid Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 14 jan 2013
beeld kleurt rood TV diensten : 19 07 jun 2012
Geen TV beeld TV diensten : 2 08 mei 2012
geen beeld maar wel geluid Storing : 1 29 mei 2011
Advertentie