obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Verschillende vragen
helldaddy
Zo, vanmorgen wederom telefoon gehad van Tele2.

Ze kunnen niet meer leveren als nu het geval is. Ook de telefoon gaat niet beter werken als nu. Ze adviseren om met de telefoon naar KPN te gaan omdat die een analoge lijn hebben en we dan minder hinder ondervinden. Maar dat brengt weer kosten met zich mee natuurlijk, dat zou Tele2 vergoeden. Daarvoor heb ik een E-mail adres gekregen.

De download zal nergens hoger worden, omdat er dus kortsluiting in de leiding zit.........

Tot zo ver het telefoontje met Tele2. Ik dus bellen met KPN, die garanderen me een snelheid van 8 Mb/s. Uhmmmm dit snap ik dus niet. Waarom kan KPN wel wat Tele2 niet kan? En over die kortsluiting daar konden ze kort over zijn, dat was het dus niet. Of de lijn deed het of de lijn deed het niet, maar niet half. Zit ook weer wat in.

Wat nu te doen? Mijn inziens ga ik eerst over van Tele2 naar KPN met de telefoon, omdat ik het wel belangrijk vindt dat we telefoon hebben. Daarna zal ik serieus gaan kijken en ook navragen wat de mogelijkheden zijn, bij KPN. Als ze me garanderen (schriftelijk) dat ik wel degelijk die 8 Mb/s haal, dan is de keuze niet zo moeilijk. Wat dit gaat redelijk in de papieren lopen zo een abbo bij tele2 en een abbo bij KPN, waar ik normaal 30 euro kwijt ben, betaal ik nu 55 euro. Dat scheelt wel heel erg veel.

Maar ik moet wel zeggen dat het netjes op is gelost vanuit Tele2, daar is niks van te zeggen. Beter als wat ik hier zoal lees.
 
cornfed
KPN kan je niets garanderen. Pure verkoopprietpraat.
Aangezien KPN van dezelfde lijn moet gebruik maken als nu Tele2 doet, mag je dezelfde problemen verwachten. Of de monteur heeft fouten gemaakt met meten..

Kabel geen oplossing voor je?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
helldaddy
Nee, helaas niet. Ligt wel kabel voor TV maar niet voor internet. Achterbuurt hier he Wink
 
cornfed
Als Tele2 daadwerkelijk wil betalen voor de analoge telefonie, is dat een serieuze optie.
Trouwens, de eerste keer dat ik van zulk voorstel heb gehoord of gelezen. Opmerkelijk!
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
helldaddy
Zo zie je maar weer, als je zelf mensen met respect behandeld, doen ze dat ook met jou. Ik zal niet zeggen, als je zelf respectloos behandeld wordt,....... Angry
Nee maar na alles wat ik hier gelezen heb, dacht ik, ik kan mijn borst nat maken. Maar het viel mijn althans voor 110 % mee!!
Nu nog kijken of alles klopt wat ze hebben beloofd.
 
helldaddy
Vandaag weer contact gehad met Daniƫlle, ik mag dus het hele pakket opzeggen. Zowel telefoon wat al gebeurd is als internet. Ik weet niet of dat veel verandert, maar toen we bij XS34all zaten hadden we wel een stabiele verbinding. Niet iedere keer een disconnect en een goede ping. Dus ik twijfel nog over het internet.
Morgen belt ze terug om te vragen wat we doen. Dus even nog in conclaaf.
Je hoort van ons wat er uit komt en hoe het afloopt.
Als alles uitkomt zoals Daniƫlle heeft vertelt dan kan ik niet klagen en zijn uiterst correct behandelt, dat mag ook wel een keer gezegd worden!!

Update,
We hebben alles opgezegd bij Tele2 en hebben besloten om terug te gaan naar waar we vandaan kwamen. Dit was geen enkel probleem, heb zelfs de mail al binnen. Dit alles kosteloos. Tele2 gaf zelf aan dat ze hier niet konden leveren, althans niet het minimum. Centrale bagger, en om er nu voor mij een nieuwe centrale er neer te zetten.........
Dus terug naar mijn oude provider,

Groet,
Henk
Gewijzigd door helldaddy op 23 juli 2010, 06:16
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verschillende vragen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Vragen over Tele2 Algemeen : 13 26 jan 2012
verschillende vragen Algemeen : 2 19 mrt 2011
Vragen, antwoorden en de ZOEK functie Algemeen : 1 04 aug 2010
Vragen over draadloos modem Algemeen : 18 01 mei 2010
Vragen mbt Tele2 internet+bellen+tv Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 09 mrt 2010
Advertentie