obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
update ?????
famlimburg
Waar blijft de beloofde update van Tele 2 ?

Ik heb nu al 3 maanden de beloftes geslikt van Tele 2 dat ze het snel zouden verhelpen.
Maar er is nog niks verandert en begin het nu echt zat te worden.
Eerst missen we de Olympische Spelen in HD , en nu mogen we naar de DIA beelden kijken van het WK ???

een zeer teleurgestelde klant van Tele 2
 
kobus1960
Las ik toch dat je digitenne hebt? Je kan het dus prima zien Grin
Denk dat je een juiste keuze hebt gemaakt, update is niet aangekondigd (qua datum) en ik
verwacht m ook niet. Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
famlimburg
Gelukkig heb ik heel veel geduld, maar als het aan mij meissie had gelegen was dat hele Tele 2 allang de deur uitgeflikkerd incl. mijn breedbeeld die op alles voorbereid is.
Voor wat eigenlijk vraag ik mij af ???
 
kobus1960
Je breedbeeld scherm kan hier weinig aan doen, als je geluk hebt kan een provider
bij jou het gewenste signaal leveren.
Er zijn gewoon geen providers in NL die alles HD aanleveren, vette punt.
Echter wat Tele2 uithaalt met de consument is schandalig, ik zou naar m'n meissie
luisteren en dit bedrijf de deur uitlazeren. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'update ?????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na update Call of Dute BO II UPnP weg Algemeen : 2 18 apr 2013
Verandering na firmware update!!! Helpdesk : 2 10 okt 2011
Comedy Central update icoon TMF kanaal 12 Welke zender wil je er nog bij hebben? : 3 14 jan 2011
De update van het interactieve TV product heeft plaats gevonden op woensdag 1 september! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 04 sep 2010
Tele2 start met tv via de kabel op 27 juli **update** TV diensten : 26 18 aug 2010
Advertentie