obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
opnemen van tv naar digirecorder
vinkfr
Wie weet hoe ik dat doen moet alle kabels zitten goed.
Heb van de week nieuwe decoder gehad.
Bij het opnemen krijg ik alleen maar een grijs veld op de tv.
Waar zit de fout. Wie weet het hoe je dit moet doen
 
McBeukie
welke decoder heb je de Amino a132 of a532
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
McBeukie
Ok je hebt dus de a132 deze heeft geen opname mogelijkheid , dan kun je bij Tele2 de a532 bestellen dat kost wel €5 meer pmnd
In de a532 zit een harddisk dan kun je ook terwijl je live tv kijkt pauzeren. Gewoon even Tele2 bellen en omruilen.

succes
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
wavestrider
@finkfr
Ik zou eerst even controleren met de Speedtest hoeveel Mb je binnen krijgt (ik dacht dat het minimaal 12 moet zijn (weet iemand hier hoeveel dit exact is?) . Je moet maar eens lezen op het forum hoeveel problemen er momenteel zijn met de hd-recorder.
Listen! There's music in the air
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnemen van tv naar digirecorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten : 5 09 jun 2014
ddns Synology nas verwijst naar pagina Davolink modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 10 21 feb 2014
Advertentie