obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Abnormaal traag internet
naarden 4ever
oh god...
het is dus 2 dagen goed geweest, maar nu...
861148559
het is weer compleet ingezakt! het lijkt me toch sterk dat dit een storing is, dan heeft tele2 geen monteurs genoeg?
ik ga eens kijken of ik op de UPC website kan komen, even kijken of de prijzen een beetje redelijk zijn. want dit is gewoon niet leuk meer!
 
cornfed
De upload zou altijd boven de 80 MB/s moeten uitkomen bij de speedtest.
Kijk maar eens in het snelheid vergelijk topic.
Daarbij fluctueren de metingen zeer. Dat is altijd niet goed.
Gewijzigd door cornfed op 27 juni 2010, 18:13
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
naarden 4ever
80MB/s??? dat kan boven je bandbreedte uitkomen?
 
cornfed
Nee, 0,8 megabit!
Was nogal warm vandaag...Pfft
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
naarden 4ever
jaa... ik vond het al een beetje vreemd Pfft

het is eigenlijk ook veel te warm op mijn kamer Pfft

EDIT: goed, de oorzaak van de enorme pings heb ik gevonden, dat lag aan een programma. maar de downs en ups blijven drama...
Gewijzigd door naarden 4ever op 27 juni 2010, 22:43
 
cornfed
Dan kan je het beste een virus en malware scan doorvoeren op je pc.
Ga aansluitend naar "beveiligde modus met netwerkmogelijkheid" (tijdens het booten [F8] ingedrukt houden).
En test weer je snelheid.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
naarden 4ever
goed, ik heb vandaag maar eens gebeld met tele2 (goh, de telefoon stoorde niet eens!) die hebben me een boel test laten doen, switch weghalen, alle computers ontkoppelen, de tele2-man heeft het wireless platgelegd (hopelijk ook weer aangezet, moet ik toch eens proberen :S) en de bekende 100mb.bin file laten downloaden. speed in internet explorer blijft ±235kb/s, dus die kon er ook niet goed uitkomen. nu heft hij wel gemerkt dat ik nog het oude modem heb (Davolink 201AMR) en dus krijg ik de 202 toegestuurd, in de hoop dat het internet wat sneller wordt. hij was de eerste klantenserviceman die vertelde dat een kabel van 50cm of 20meter niet uitmaakt! dus tele2 komt er ook eindelijk achter!
Afijn, dat wordt dus 2 weken wachten, dan zit ik in amerika, dus dan hoop ik weer te posten met results na...ehh...7 weken?
 
cornfed
Zeiden dat het twee weken kon duren voor je een nieuw modem had?
Dat is lang...
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
naarden 4ever
yup, 2 tot 3 weken. ik hoop dat het wat eerder komt want anders krijg ik straks een deurwaarder om het oude modem op te komen halen :S
 
naarden 4ever
het wordt steeds leuker...
ik had dus vandaag gebeld met tele2, dat heb ik al eerder verteld, en toen moest ik alle systemen van het netwerk afhalen om de bekende www2.tele2.nl/100mb.bin file-test te doen (welke dus op 235,0kbyte/s liep ongeveer) en om tijd te besparen van mij en de behulpzame man, is hij ingelogd op het modem en heeft hij het wireless eruitgegooid, zodat ik geen twee keer van boven naar beneden hoefte te lopen... alleen ben ik bang dat hij is vergeten het wireless weer aan te zetten! En mijn ouders vinden het meestal prettig 's avonds wat administatiewerk te doen achter de laptop beneden op het wireless...

HOE kan ik dit nu weer goedmaken? ik hoop dat er nog snel iemand reageert, anders wordt het weer bellen met tele2...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abnormaal traag internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie