obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Abnormaal traag internet
cornfed
Als het WIFI uit staat, kan je alleen via een vaste netwerkkabel het weer aanzetten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
naarden 4ever
Via een bekabelde computer? dat dacht ik eigenlijk al, maar hoe dan? ik kan niet in het modem inloggen. moet je dan 192.168.1.1 doen ofzo?
 
naarden 4ever
want dan vraagt hij om een gebruikersnaam en wachtwoord... is het wachtwoord hetzelfde als het inloggen op het wifi met de iPod touch? en hoe wet ik de gebruikersnaam? dat is toch niet de naam van de verbinding?
 
cornfed
Standaard login is user/user.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
naarden 4ever
oke lol ik zit erin. ik ga ze denk ik maar eens aanpassen, dit is té makkelijk te kraken...

oke lol ik heb weer WLAN op mn ipod touch. is die ook weer blij. nu alleen nog een signaalversterker maken, en het internet wat sneller maken. ik hoop dat de 202 ook eenb etere antenne heeft? want het modem staat op de 1e verdieping, en op de 2e heb ik al nauwelijks bereik, dan moet er wel een nieuwe antenne opkomen, of een nieuwe wireless router, of...
Gewijzigd door naarden 4ever op 29 juni 2010, 12:00
 
naarden 4ever
goed, die optie moest ik ook maar eens openhouden dan...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abnormaal traag internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie