obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
geen verbinding met netwerk wel internet
cornfed
Heb je specifieks ingesteld in de energiebeheer van Windows?
En als de verbinding wegvalt tussen tv en pc, is de pc in slaapstand? In welke toestand is hij precies?

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
m0unta1n
Ik heb wat testen gedaan, en het heeft eigenlijk niets te maken met het energiebeheer van Windows7. Wanneer ik twonky opstart verschijnt deze server op mijn plasma scherm en kan ik films streamen. Wanneer ik vervolgens mijn tv restart is hij de connectie kwijt, en moet ik in twonkie wat aanklikken (maakt niet uit wat) en de server verschijnt weer op de tv.
Het is niet echt meer een probleem voor mij. Ik ben al blij dat er verbinding is en ik films kan streamen. Maar ik zou graag willen weten waardoor dit komt.
Gewijzigd door m0unta1n op 12 juli 2010, 13:58
 
cornfed
Meerdere dingen zouden dit kunnen veroorzaken.
Je kan het beste eens kijken op fora voor Twonky of specifiek voor je tv.
Er zijn vast wel mensen te vinden die hetzelfde probleem hebben.



Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen verbinding met netwerk wel internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
netwerk-id, netwekfrequentie en symboolfrequentie Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 22 apr 2016
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Advertentie