obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
op vakantie met TELE 2 mobiel
famlimburg
Ik heb vanuit Griekenland geprobeerd om met mijn mobiel naar Nederland te bellen maar dat kan je dus wel vergeten, TELE 2 weet ook niet waarom, dus veel vakantie plezier.
 
kobus1960
Staat je netwerk op automatisch??
Kan zomaar zijn dat ie dan overschakeld naar een netwerk wat wel werkt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
bartvries
Met een nieuw abonnement kun je de eerste 1 of 2 maanden niet in het buitenland bellen. Pas als je een keer een factuur hebt betaald of een aanbetaling doet zetten ze dit open.

Staat op de site, dus waarom de klantenservice dat niet weet?
 
famlimburg
Heb al drie jaar een abonnement dus daar ligt het ook niet aan, en netwerk zoeken staat op automatisch !!!
 
bartvries
En je hebt je telefoon aangezet met een "1" voor de pincode?
Tele2 heeft deze functie om te voorkomen dat je in grensgebieden spontaan via buitenlandse netwerken gaat bellen.
 
famlimburg
Uiteraard , maar zodra je dit doet kun je niet meer bellen vanuit het buitenland, tenminste niet vanaf Kos in Griekenland.
In het hotel waren er meer met hetzelfde Tele 2 probleem.
 
kobus1960
Je hebt al met al op alle gebied geen goede ervaringen met Tele2.
Lijkt me een opzegger toch?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
famlimburg
Ik geef niet zo snel op hoor Kobus, mijn t.v. beeld is echt super nu dus daar zal je mij ook niet meer over horen hoop ik.
En verder doet Tele 2 er alles aan om de schade een beetje te beperken, als je bij andere aanbieders kijkt is het daar ook niet 100 % hoor.
 
bartvries
Zij heeft helemaal gelijk en het geduld wordt beloond.
Het probleem van het niet kunnen bellen in het buitenland is gevonden en direct opgelost.
 
famlimburg
Zien jullie mede forum leden, ze doen er alles aan om op nummer 1 te komen en te blijven, bedankt Bart.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'op vakantie met TELE 2 mobiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 : 4 08 sep 2015
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid : 2 17 aug 2014
tp-link router 1043nd achter davolink 2020/tele 2 plaatsen mislukt Helpdesk : 10 19 okt 2012
Tele 2 (1 tv digitaal en 2 analoog) en nog steeds rekening van UPC voor tv?? Klacht over Tele2 : 10 11 apr 2012
tele2 mobiel Algemeen : 1 26 dec 2011
Advertentie