obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo verhoogt gratis de snelheid
Frans1954
Geachte
heer/mevrouw .........,


Snel kan altijd sneller. Daarom verhoogt Ziggo vandaag gratis de snelheid van uw internetabonnement!


Was eerst 20/3 nu 22/4 mbit/s





872058179
Gewijzigd door Frans1954 op 07 juli 2010, 19:34
 
McBeukie
Tja ik haal bij ZIggo ook dezelfde waarden , echt geweldig tenminste weinig verlies, en als je de tv aanzet en opneemt en bovewn tv kijkt dan blijft het nog zo... Geweldig gewoon.
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Frans1954
Blij dat ik weg ben bij TELE2 ..de problemen zijn denk ik nog niet opgelost.GrinGrin
 
kobus1960
Geen mooier vermaak dan leedvermaak? Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
Tja dat is de realiteit hahahaha
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
wallia
Heb net het bericht door gehad, dat de tarieven van Fiberspeed worden verlaagd (Ben dus blij dat ik toch niet ben teruggegaan naar Ziggo!)
 
kobus1960
Da's niet voor een lopend abonnement, die mag je eerst uitdienen Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wallia
Weet ik, nog even wachten dus! Maar ook on-line gamen bij Ziggo is niet zo leuk door de hoge Ping tijd. Door mijn broer (die Ziggo heeft) al een paar keer aangekaart, maar Ziggo doet er niets aan!
 
kobus1960
http://www.nu.nl/internet/2288902/kla...ziggo.html

Het is overal wat Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wallia
Zo de WK is achter de rug en nu afwachten wanneer de up-date komt(was beloofd na de WK!!!!)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo verhoogt gratis de snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te verwachten snelheid Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 06 jun 2016
Download snelheid Algemeen : 1 06 mei 2016
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Interactieve tv Ziggo icm internet Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 12 dec 2013
Aankondiging Cyberaanval Anonymous op Brein, KPN, Tele2, XS4ALL, UPC, Ziggo Algemeen : 3 14 okt 2012
Advertentie