obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
geen telefoon (geen kiestoon), wel internet
jess
hai,heb vanaf begin alleen maar ellende gehad.laptop fout,2 weken kwijt.2x kapotte modem.eerst werkte vaste telefonie wel,na nieuwe modem niet meer.terwijl t op dezelfde manier was aangesloten.ontelbare keren via mobiel naar TELE2 gebeld.stap voor stap alles uitgevoerd wat help-desk vroeg,ook andere telef aangesloten,terwijl de kosten voor 0900 nr doortikten.konden wel monteur sturen maar moest ik in elk geval voorrij-kosten betalen.steeds weer andere medewerker a/d lijn.weer tot vervelens toe steeds t zelfde verhaal vertellen.steeds andere ` oplossingen`die niet werkten.van elk gesprek datum,tijd,naam medewerker genoteerd.medewerkers waren over t algemeen heel vriendelijk,maar hebben kennelijk geleerd om na beantwoorden van aantal standaard vragen je af te schepen.op gegeven moment was ik alle tijd en ergernis en hoge belkosten zonder oplossing zooo zat dat ik dacht bekijk t maar.teveel belangrijker zaken aan mn hoofd.na ca anderhalf jaar zonder te zitten(wel al die tijd blijven betalen)doet vaste telef t wel zonder dat er iets is veranderd met aansluiten e.d.schiet mij maar lek!!alles functioneert nu naar behoren maar...sinds ca 4 maanden lukt aut. incasso niet terwijl saldo toerijkend is.krijg dus elke mnd halve dreigbrief en betaal dan bij GWK,incl extra kosten.word steeds van k naar de m gestuurd.THANXS TELE2
 
kobus1960
Je hebt dus het laptop abbo, 1,5 jaar + 4 maanden is bijna 2 jaar.
Kijk even bij mijn-Tele2 op de Tele2 site hoe het zit met je contractdatum.
Als dat binnenkort is, bel even met de mededeling dat je Tele2 een maand geeft
de boel op te lossen of dat je anders opzegt. Noteer hierbij weer alles, naam/datum/tijd.
Zeg dit allemaal duidelijk tegen de medewerker, blijf rustig.
Het is het proberen waard, dan is het óf opgelost, óf je bent weg, je hebt de laptop
na die 2 jaar immers ook afbetaald.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen telefoon (geen kiestoon), wel internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Advertentie