obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
HD TV
kobus1960
Beste Bompa, daar heb je zelf al een artikel over geschreven hier.
Om het zeker te weten zou je even de helpdesk kunnen bellen.

Quote

Danielle Tele2 maakt wel erg veel reclame dat zij de goedkoopste zijn volgens de heer Voegelpoel willen zij de oorlog winnen met de concurenten nou laat hij mij maar eens voorrekenen wat het Tele 2 mij bied heb een drie in een pakket kosten 45.00 als ik voetbal er bij wil hebben kosten 15.00 zie u antwoord op27 jld. dan hd pakket 2011 10.00 en dan film 1 en sport1 20.oo en kabel 5.00 e dat is tesamen 95.00 euro bij de concurent kost dit pakket 70. 00 euro dus zo goedkoop is dit niet en in het is klant onvriendelijk op zijn zacht gezecht.veel geblaat en weinig wol. had wel een betere strategie van mijnheer Vogelpoel gedacht bekijk Uw strategie nogmaals en hoop dat dit voor ons beter toe komt dan kun Uw meer aansluitingen verwachten wat dit slaat nergens op.Updaten laat ook al maanden op zich wachten doe hir wat aan Ga zelf eens achteraan misschien help dit met hartelijke groeten wil alleen zeggen dat je alles moet doen om je klanten tevreden moet maken en niet moet afstoten een toch een tevreden klant maar graag snelle verbeteringen. dank Uw

Gewijzigd door kobus1960 op 29 juli 2010, 12:24
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Lees dit artikel maar eens: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws...ws&id=3471

Ben je gelijk genezen van Tele2...Shock

Toch nog even rekenen:

Tele2 Compleet 3 in 1 : 39,95
HDTV + Uitzending gemist : 5,00
Kabel TV : 5,00
Film1+Sport1 : 25,00
EredivisieLive : 15,00

Samen dus €89,95 per maand.
Daarbij komen natuurlijk nog gesprekskosten.
Als je "onbeperkt bellen" erbij neemt zit je dus bijna aan de HONDERD EURO.
Tele2 is een echt prijsbreker, inderdaad....Pfft
Gewijzigd door cornfed op 29 juli 2010, 15:57
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Zet daar Ziggo tegen met Z3 en de keuze is gemaakt.
https://www.ziggo.nl/#producten/alles...n-1/extra/
Ze zijn niet op hun achterhoofd gevallen die kabelaars
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
HAha idd Tele2 kan het maar weer een mooi vertellen maar voor wat je daadwerkelijk geleverd krijgt zijn ze gewoon duurder....
Gewijzigd door McBeukie op 30 juli 2010, 07:50
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
bompa
waarom word er gewoon niet beantwoord wat de kijkers vragen wat de kosten zijn daar hebben zij toch recht op en dat help de openheid van tele2 en weten wij waar wij staan Anders word het schaap geknipt en geschoren. Meer duidelijkheid gewenst zou beter zijn voor het Imago van tele2 doet hier wat aan.
 
wallia
Bij KASSA Internet staat het volgende : Doorbraak HD dankzij WK en onderaan staat : Tele2 biedt nu kabelTV aan, maar op het vlak van HD-TV doet Tele2 niet mee, want ze kunnen geen HD-TV leveren !!!!! Ja Frank daar sta je dan, wat is je antwoord ????
 
ihgvp
Ik ben dus van ziggo weggegaan!:

De eerste maanden niks aan de hand maar ineens werden mijn kosten duurder. Stonden er telefoonnummers op de lijst terwijl ik niet met thuis telefoon had gebeld. Klantenservice
scheepte me steeds af met: zal aan u liggen of : daar kunnen wij niks aan doen.
Na op tijd opzeggen volgens het termijn. kreeg ik tot 1 jaar na opzeggen nog rekeningen van maanden dat ik al geen abonnee meer was!!!
uiteindelijk na 8 vriendelijke en 2 boze telefoontjes ben ik ervanaf!
De klantenservice van tele2 daarentegen proberen me wel goed te helpen!

berichtje naar danielle via twitter levert binnen 4 uur een reactie, telefoon naar klantenservice proberen ze me te helpen. Heb nieuwe kabels gekregen.
Na contact wordt ik dezelfde week gebeld of ik nog problemen ondervindt. Zo ja spreken we een tijd af wanneer ze nogmaals mogen informeren of andersom.
erg fijne klantenservice!Smile
 
kobus1960
Het is bij alle providers wel wat, da's duidelijk.
Ik hoop dat je Tele2 producten in ieder geval wel naar tevredenheid blijven werken.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ihgvp
Tja ik heb dan liever een provider die er (in mijn ogen) energie in probeert te steken en na de belofte terug te bellen dit ook daadwerkelijk doet. (bij mij dan).

Dan een provider die blijft komen met ongeldige rekeningen , dreigt met een deurwaarder en waarbij de klantenservice me afscheept met: tja kunnen wij niks aan doen.Pfft
Maar de problemen van tv zijn niet opgelostWink maar ach ik wacht de update af want zie het niet zitten weer over te stappen. naar een slechte klantenservice.
Gewijzigd door ihgvp op 15 augustus 2010, 08:41
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie