obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Akkoord Ziggo en Tele2 RTV
kobus1960
Vandaag is er een akkoord gesloten tusen Ziggo en Tele2 v.w.b. analoge RTV.

http://www.nu.nl/tech/2292060/ziggo-e...gnaal.html
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Bill
Super Kobus! Ben op zoek gegaan naar meer berichten en heb er een op de voorpagina midden onder geplaatst.
http://tele2.gebruikers.eu/news.php?readmore=19
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Ja wel grappig, kom ik nog even terug op m'n veronderstelling dat Tele2 nog moet onderhandelen over de doorgifte van HD zenders, dit in verschillende pakketten.
Nemen ze gelijk mee natuurlijk, nog langer wachten voor hen die reeds maaaaaaanden
wachten. Ik ga ervan uit dat EDL ook niet op tijd geleverd gaat worden.
Uitdaging voor Danielle, klopt dit? Of heb je een datum?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste forumleden,

Ik zag op het forum verschillende uitingen voorbij komen over de datum van de uitbreiding van ons HD-zenderpakket. Tele2 is momenteel bezig met het samenstellen van een HD zenderpakket. Echter ligt de focus op dit moment op de introductie van kabeltelevisie en Eredivisie Live. Wij streven ernaar om een zo compleet mogelijk extra HD zenderpakket in 2011 te introduceren.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
cornfed
Lees ik nu echt 2011??

Ik mag hieruit concluderen dat de uitbreiding van het HD pakket op de lange baan wordt geschoven ten gunste van de andere 'prestige' projecten.

Hier zie je hoe Tele2 haar huidige klanten op waarde weet te schatten.
Wel veel beloven, maar uiteindelijk niets bieden.

Gaat Tele2 klanten met een HD pakket (maar drie zenders) een coulance aanbieden om er uit te stappen?
Er is wel veel belooft door Tele2 de afgelopen maanden inzake de uitbreiding HD pakket.
Gewijzigd door cornfed op 15 juli 2010, 15:21
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Staat ook al toegevoegd bij mededelingen Tele2 webcare.
Ik vind het persoonlijk de bloody limit Angry
En nogmaals gesterkt door de mening dat Tele2 dit product gaat laten vallen ben ik
blij dat ik Ziggo TV heb.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Akkoord Ziggo en Tele2 RTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie