obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Hoe zit het nou met de TV zenders / pakketten
Peter-Jan
Ik vraag me af wanneer Tele2 nou iets bekend gaat maken omtrent de (nieuwe) zender pakketten, we zitten inmiddels bijna in de 3e week van Juli en er is verder nog steeds niets bekend gemaakt Sad

Ik vind het prima dat we proefkonijntje zijn, maar begin me toch lichtelijk te ergeren aan het contact met Tele2 wat gewoon zeer moeilijk gaat / onduidelijk is.

Is er inmiddels al een Data bekend ? want er word al vanaf begin dit jaar gezegd dat het rond deze periode uitgerold zou moeten zijn.....
There is a difference between knowing the path and walking the path.
 
kobus1960
Hier worden eventuele mededelingen van Tele2 Webcare toegevoegd.
Nog geen data bekend van updates en HD pakketten.

Mededelingen Tele2 Webcare
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Plompie
Reminder; Vandaag is de laatste dag dat je kan OPZEGGEN ivm de aanstaande prijs verhoging per morgen. Opzeggen is gratis en doet Tele2 gelukkig niet moeilijk over.
 
Peter-Jan
Nog steeds helemaal niets dus, och opzeggen hoeft niet want verder ben ik best over de diensten te spreken.

Waar kan ik meer informatie vinden over die prijsverhoging ?
Wij kijken al iets goedkoper dan de rest omdat we 1 van de eersten waren die het totaalpakket namen (prijs is hierna nog iets omhoog gegaan). Neem aan dat de prijzen die wij moeten betalen onveranderd blijven, anders mochten ze dat wel tijdig doorgeven.
There is a difference between knowing the path and walking the path.
 
kobus1960
Pijswijziging betrof Tele2 mobiel, verder gaan de prijzen voor Fiberspeed omlaag voor
nieuwe klanten. Op het 20MB/TV pakket nog geen wijzigingen.

Edit; Dit is een maand geleden (zoals verplicht) al aangekondigd.
Hier ook een mededeling op radar.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtop...25&t=82925
Gewijzigd door kobus1960 op 14 juli 2010, 12:04
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste forumleden,

Ik zag op het forum verschillende uitingen voorbij komen over de datum van de uitbreiding van ons HD-zenderpakket. Tele2 is momenteel bezig met het samenstellen van een HD zenderpakket. Echter ligt de focus op dit moment op de introductie van kabeltelevisie en Eredivisie Live. Wij streven ernaar om een zo compleet mogelijk extra HD zenderpakket in 2011 te introduceren.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
jessie
Wat een lachertje zeg, tjonge jonge.
 
kobus1960
Toegevoegd bij mededelingen Tele2 Webcare.Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wallia
Sorry, maar wat houdt precies de introductie van kabelTV in? Betreft dit dan analoge TV en wat als je reeds digitaal hebt. Bij Ziggo had je bij je digitale zenders automatisch ook analoog. Wel makkelijk als je veel hebt op te nemen!
 
cornfed
De precieze details zijn nog niet bekend. Ook wanneer de analoge kabel gaat starten.
Dat kan best enkele maanden nog duren.

Wat we wel weten is dat het enkel analoge tv betreft.
En dat het niet gratis zal zijn.
Tele2 moet €8,46 betalen aan Ziggo voor Tele2 klant.

Over UPC en concurrenten is ook nog niets bekend wanneer zijn een deal maken met Tele2.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe zit het nou met de TV zenders / pakketten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten : 5 09 jun 2014
Meer HD zenders Welke zender wil je er nog bij hebben? : 18 26 mrt 2013
Regelmatig vallen tv zenders uit TV diensten : 7 07 jun 2012
Tele2 Zenders automatisch instellen op TV? Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 05 mei 2012
Ontbrekende radio en tv zenders Algemeen : 4 17 aug 2011
Advertentie