obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Snelheden
Wout
Heb je je ISRA punt zelf al eens nagekeken? Draai alle schroefjes nog eens aan, maar niet forceren. En controleer vanaf het ISRA punt de verbindingen nog eens.

Heb je die afstand check ook al gedaan?
 
Albert38
Heb ook gemerkt dat mijn snelheid van een 15MB naar een 10MB is gezakt. Ze moeten de bestande abonnees waarschijnlijk cappen omdat ze niet genoeg capaciteit anders hebben. En net wat je zegt, de helpdesk doet er helemaal niets aan.
 
manuhendrika
wie kan mij helpen om mijn snelheid te vermeerderen en om een paar vragen te beantwoorden.
ik ben in het bezeit van versatel compleet.dwz internet telefoon en tv.
van huis tot centrale is 1447 meter hemelsbreed.
in kom echt niet hoger volgens de test van 98 kb/s.
wat kan ik hier aan doen¿¿¿
nu lees ik ook bij iemand een isra schroefje aandraaien maar wat is een isra schroefje en waar zit dat schroefje.

met vriendelijke groetjes

johnSad
 
Ikweetnie
Nou wil ik ook wel ff reageren Ik heb sinds kort ook een lagere snelheid dan dat ik altijd gehad heb. Ik heb echt het idee dat sinds de laatste upgrade van het modem toch iets belangrijk gewijzigd is in de instellingen ik had altijd tussen de 16-14 download nu kom ik nog maar zelden op 12 het kan zijn dat Tele2 ook de linesharing heeft opgeschroeft van 1 op 25 tot 1 op 50 dit heeft ook een verlies van snelheid tot gevolg. Maar ik denk dat we hierwel nooit een antwoord op zullen krijgen of ??????
IkweethetmischienWel
 
Bill
De afstand tot de telefooncentrale en kwaliteit van de telefoonlijn zijn bepalend voor de snelheid van ADSL.

Wat is je afstand tot die centrale?

snelheid%20vs%20afstand%20adsl2+


Als je veel meer Megabits zou moeten hebben, volgens de tabel, dan is de kans groot dat je inderdaad geknepen word!
Gewijzigd door Bill op 01 januari 2007, 13:27
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
crossfreak
Hallo, ik heb sinds 4 maanden Tele2 super (20mb). In het begin had ik een snelheid van rond de 950 KByte. Sinds een paar weken viel eerst in het weekend de snelheid terug naar tussen 525-600 KBytes. In het begin kon ik de modem resetten en was de snelheid weer rond de 950, echter sinds deze week krijg ik de snelheid niet meer omhoog. Klantenservice wil mij niet helpen, omdat de snelheid boven de norm zit van 600 Kbytes. Ik word er zo langzamerhand gek van! De afstand naar de telefooncentrale is ongeveer 1850 meter.

Iemand suggesties?
 
crossfreak
Hoi Sandor, dat 950 laag is, vindt Tele2 helaas niet. Zij hebben de grens op 600Kbytes staan.
De snelheid test ik meestal op speedtest.nl. Ik grbuik ook speedtest.net. Vanavond post ik wel even mijn plaatje.

Quote

Sandor schreef:

Quote

crossfreak schreef:
Hallo, ik heb sinds 4 maanden Tele2 super (20mb). In het begin had ik een snelheid van rond de 950 KByte. Sinds een paar weken viel eerst in het weekend de snelheid terug naar tussen 525-600 KBytes. In het begin kon ik de modem resetten en was de snelheid weer rond de 950, echter sinds deze week krijg ik de snelheid niet meer omhoog. Klantenservice wil mij niet helpen, omdat de snelheid boven de norm zit van 600 Kbytes. Ik word er zo langzamerhand gek van! De afstand naar de telefooncentrale is ongeveer 1850 meter.

Iemand suggesties?


950kbps is zowiezo laag voor een 20mbit lijn. je moet minstens 2 mb kunnen halen. heb je dit getest? doe dit anders op www.speedtest.net
 
t2day
Ik heb ook het complete pakket, radio/tv/telefonie/20Mbit internet en haal onderstaande snelheid:

92404965
 
crossfreak
92488996
Dit is ie van mij, ben er niet echt trots op
 
t2day

Quote

crossfreak schreef:
92488996
Dit is ie van mij, ben er niet echt trots op


600 is echt veel te laag, daar moeten ze zeker wat aan doen!!!
Je ping vind ik ook wel erg hoog eerlijk gezegd!
Je upload daarentegen is wel weer heel royaal.
Test hem eens op Londen of Roubaix, ik haal daar vrijwel altijd de hoogste waarden!

Zit je draadloos?
Zit je splitter er nog tussen?
Zit je bekabeling goed?
Zijn er geen andere storende factoren zeer dicht bij het modem?
TCPoptimizer gebruikt?
zo kan ik nog wel wat vragen bedenken Smile
Gewijzigd door t2day op 28 februari 2007, 16:37
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VDSL Snelheden in Amsterdam postcode gebied 1091 Klacht over Tele2 : 1 20 feb 2016
Verschillende snelheden Vista, XP, OS X? Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 09 dec 2008
Variabele snelheden/geen inet Snelheid : 4 17 aug 2007
Snelheden Snelheid : 4 24 nov 2006
Advertentie