obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Snelheden
Albert38
Zoek het adres van de centrale op en vul bij een routeplanner de gegevens in en je hebt ongeveer de afstand.
 
Bill
Goede tip van Albert38!

Bedenk daarbij dat kabel over het algemeen langs hoofdwegen liggen. Reken niet hemelsbreed!

Een andere benadering is deze; Doe de postcode check op de Orange website, neem de gemiddelde waarde en kijk op de grafiek welke afstand erbij hoort! Als dat een beetje in de buurt komt van de afstand met de routeplanner dan heb je een aardige schatting.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Albert38
94445337

Snelheid is mij mij wel vrijwel constant.
 
t2day
volgens de routeplanner is de afstand zo'n 1400 m.

Zondag 18:00 uur, druk dus op het i-net zou je zeggen, toch nog de volgende snelheid gehaald Wink

94457845
 
Loewie
Nu maak ik mij echt zorgen. Ik heb vandaga geklaagd over de kosten in relatie tot het geleverde. Ik heb 20 Mb + telefonie + voetbal voor 49,95 euro. Nu heb ik vandaag opnieuw een 20 MB abonnement afgesloten zonder voetbal maar wel 20 mb voor 32,90 (incl decoder voor films).

Nu komt mijn snelheid download niet hoger dan: 1283 kb/s en de upload: 779 kb/s

Als ik nu zie wat jullie resultaten zie, terwijl ik 650 meter van een centrale af zit, kan dit toch niet kloppen. Ik voel me dan ook goed genaaid door Tele2. Gelukkig kan ik binnen 7 dagen van dit abonnement af Sad.
Gewijzigd door Loewie op 05 maart 2007, 14:25
 
Loewie
Koste me ook nog 99 euro voor afkoop vorig abonnement welk nog 18 maanden liep van de 36 maanden Shock

Angry
Gewijzigd door Loewie op 05 maart 2007, 14:24
 
t2day
1283 kb/s is 160 kB/s da's inderdaad wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg weinig!
Weet je zeker dat je de bits en de bytes niet door elkaar haalt???

779 kb/s is daarentegen wel weer redelijk voor een 1 Mbit upload.

Plaats anders eens een plaatje van http://www.speedtest.net hier
Gewijzigd door t2day op 05 maart 2007, 17:03
 
Bill
Is er geen bandbreedte gereserveerd voor de decoder? Voor een film in goede kwaliteit heb je zo'n 4 Megabit aan bandbreedte nodig.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
t2day
Ik meen dat er 4 Mbit wordt gereserveerd voor de decoder, maar dat is natuurlijk alleen het geval als de decoder aanstaat Wink
Zo zal bellen via VoIP ook wel wat gebruiken.
 
Loewie

Quote

t2day schreef:
1283 kb/s is 160 kB/s da's inderdaad wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg weinig!
Weet je zeker dat je de bits en de bytes niet door elkaar haalt???

779 kb/s is daarentegen wel weer redelijk voor een 1 Mbit upload.

Plaats anders eens een plaatje van http://www.speedtest.net hier


Dat wil ik graag maar hoe plaats je een plaatje / afbeelding?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VDSL Snelheden in Amsterdam postcode gebied 1091 Klacht over Tele2 : 1 20 feb 2016
Verschillende snelheden Vista, XP, OS X? Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 09 dec 2008
Variabele snelheden/geen inet Snelheid : 4 17 aug 2007
Snelheden Snelheid : 4 24 nov 2006
Advertentie